پریدار خبر داد:

حضور کمرنگ کارمندان در المپیاد ورزشی

قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت:توجه به ورزش کارکنان در وزارت بهداشت، آغاز شده و سه هزار نفر از پرسنل وزارت بهداشت در دومین المپیاد ورزشی کارکنان، حضور داشتند.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   مصطفی پریدار در حاشیه پانزدهمین همایش مدیران امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور و سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت، اظهار داشت: وزارت بهداشت در ورزش کارکنان، 2 موضوع مهم و اساسی همگانی کردن ورزش در بین کارکنان و مشارکت خانواده های آنها در ورزش را دنبال می کند.

وی تصریح کرد: وزارت بهداشت، المپیاد ورزشی کارکنان را به عنوان مشوقی برای توسعه ورزش در بین کارکنان می داند.

مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت یادآور شد: در دومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، سه هزار نفر حضور داشتند که معادل ۰.۷ درصد از کل ۴۵۰ هزار نفر پرسنل وزارت بهداشت که این مقدار، بسیار اندک است بنابراین تلاش همکاران ما در دانشگاه های علوم پزشکی باید افزایش یابد که ورزش های رشته ای، بین رشته ای، المپیادی و قهرمانی توسعه یابد تا نتیجه آن در سطوح ملی و بین المللی، متجلی شود.

نهادینه سازی ورزش در وزارت بهداشت

وی خاطرنشان کرد: به دنبال نهادینه سازی ورزش در وزارت بهداشت به عنوان متولی سلامت جامعه هستیم و خوشبختانه کمیته ورزش وزارت بهداشت در ستاد و دانشگاه ها تشکیل و تصمیمات بسیار خوبی در این زمینه اتخاذ شده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار