اجرای طرح کاداستر در اراضی پایاب رودخانه‌های مرزی آذربایجان غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از اجرای طرح کاداستر در محدوده اراضی پایاب رودخانه‌های مرزی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه: اسمعیل کریم زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی کاداستر اراضی واقع در پایاب رودخانه های مرزی استان اظهار کرد: در حال حاضر در نزدیک به ۵۰ هزار هکتار از اراضی پایاب رودخانه های مرزی استان طرح کاداستر اجرا می شود که نزدیک به ۴۰ هزار هکتار از این اراضی در منطقه آزاد ماکو واقع شده اند.
کریم زاده تصریح کرد: برای اجرای این طرح تا کنون ۶ میلیارد تومان هزینه شده است و باید مشاوران و پیمانکاران اجرای این طرح در اسرع وقت با هماهنگی و تعامل بیشتر تمام اهتمام خود را برای اجرای کامل طرح به کار گیرند و از هر گونه اتلاف وقت پرهیز کنند.
وی تهیه نقشه کاداستر از اراضی کشاورزی و ایجاد پایگاه جامع و یکپارچه داده اطلاعات مکانی و توصیفی به منظور تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی، برنامه‌ریزی جهت مدیریت یکپارچه اراضی، مدیریت بهینه اراضی کشاورزی و اراضی منابع ملی را از دیگر اهداف طرح کاداستر اراضی کشاورزی برشمرد.
در ادامه هر یک از حاضرین در جلسه به ارائه مشکلات موجود در راستای اجرای این طرح پرداختند و راهکار‌های لازم در این زمینه ارائه گردید.

انتهای پیام/ن.م

طرح کاداستر در اراضی کشاورزی آذربایجان غربی اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.