تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان از حضور مردم در راهپیمایی شکوه وحدت

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان در پیامی مشترک از حضور پرشور و باشکوه مردم خوزستان در راهپیمایی «شکوه وحدت» تقدیر و تشکر نمودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در پیام مشترک آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان و غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در خصوص حضور با شکوه مردم در راهپیمایی «شکوه وحدت» به منظور محکومیت اغتشاشات اخیر کشور آمده است: راهپیمایی حماسی و کم نظیر «شکوه وحدت» یادمان تجدید میثاق ملت سرافراز ایران با ارزش‌های بلند انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و تبعیت از فرمایشات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری است که در قامت صلابت و استواری والا به نمایش گذاشته شد. ملت همیشه در صحنه استان خوزستان با حضور کم نظیر خود تصویری مثال زدنی و شورانگیز در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نشان دادند و بار دیگر ثابت کردند تمام مردان و زنان، اقوام غیور، گروه ها و جریانات سیاسی و مردمی با آرمان های این انقلاب پیوندی ناگسستنی بسته اند و در یک جبهه واحد دستاوردها و حقیقت جامعه اسلامی را به رخ استکبار و ایادی آن ها در منطقه کشیدند.

در این پیام عنوان شده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل از جان گذشتگی هزاران شهید و جانباز است در طول 4 دهه عمر خود همواره با تحریم ها و توطئه های بسیاری از سوی برخی کشورها مرتجع منطقه و استکبار جهانی روبرو شده است و الحق و الانصاف با قامتی راسخ و اراده ای آهنین به پیروزی و موفقیت های بسیاری در برابر این دسیسه ها و دشمنی ها دست پیدا کرده است. بی‌شک حضور حماسی شما مردم شریف و ولایتمدار استان خوزستان در صحنه های مختلف انقلاب، شما مردم مومن و انقلابی که موجی از امید و همدلی و وحدت را آفریدید، نشان گر اعتقاد راسخ به ارکان نظام، آرمان های امام راحل و پیروی از مقام عظمای ولایت و ایران اسلامی است

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان بیان شده است: نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار با اقتدار و تلاش همه جانبه در مسیر عظمت و تعالی این کشور گام بر می دارد و همواره خود را خادمی راستین این ملت می داند. هیچگاه بر خواسته ها و مطالبات به حق آحاد مردم کوتاهی نخواهد کرد و به پیروی از اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر پایه مردمسالاری دینی و عظمت ملی بنا شده است به حرکت خود ادامه می‌دهد چرا که همواره مردم را ولی نعمت خود می داند.

در این پیام تاکید شده است: بر خود فرض می دانیم از حضور همه اقشار مردم استان خوزستان در راهپیمایی ۱۳ دی ماه 96 قدردانی و سپاسگزاری کنیم. رجا واثق داریم این حضور پرشکوه مردم باعث خواهد شد ما مسئولین همواره عاشقانه دل در گرو این مردم نهیم و برای سرافرازی این ملت قهرمان و سربلند تلاش و مجاهدت های بسیاری کنیم.

انتهای پیام/گ

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان از حضور مردم در راهپیمایی تقدیر کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.