فرمانده سپاه فجر خبر داد؛

ناکامی طرح ایجاد اغتشاش در کشور/ در سطح استان فارس شاهد هیچ‌گونه مسئله امنیتی نیستیم

فرمانده سپاه فجر گفت: طرح ایجاد اغتشاش فراگیر در سراسر کشور با حضور با بصیرت مردم در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی ناکام ماند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر امروز در حاشیه حضور در تجمع بزرگ مردم شیراز که در میدان نمازی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حضور گسترده مردم ولایتمدار شیراز در این تجمع باشکوه دارای پیام اعلام برائت از فتنه گران، اعتراض به اغتشاشگران و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است که نااُمیدی دشمنان انقلاب اسلامی را در پِی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار نعمت بزرگی است که انقلاب اسلامی برای ملت ایران به ارمغان آورده است، گفت: نقش‌آفرینی عوامل استکبار جهانی در ناآرامی‌های اخیر کاملاً مشهود بوده و دلیل ان هم عصبانیت آمریکا و هم‌پیمانانش از شکست‌های پی‌درپی در منطقه است که آنان را به سمت طراحی توطئه و اغتشاش با هدف انتقام گرفتن از ملت ایران سوق داده است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به حضور نسل نوجوان و جوان کشور در تجمعات و راهپیمایی بزرگ اعلام برائت از فتنه گران و اغتشاشگران، تصریح کرد: نسل جوان که مدیران و آینده‌سازان کشور هستند با حضور در این تجمعات بار دیگر پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی را اعلام کرده و بر استمرار حرکت انقلابی ملت ایران تأکید می‌کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر فراتر از مرز‌های کشور ایران به پیروزی‌های بزرگی دست یافته است، افزود: استکبار جهانی و اَیادی آن پس از شکست سنگینی نظیر پایان سیطره نظامی گروه تکفیری داعش در سوریه و عراق به فکر ایجاد ناآرامی در داخل کشور ایران است.

غیاثی گفت: طرح ایجاد اغتشاش فراگیر در سراسر کشور که توسط دشمنان انقلاب اسلامی دنبال می‌شد با همکاری سازمان‌های اطلاعاتی، نهاد‌های امنیتی، مدیریت هوشمندانه نظام اسلامی و حضور بابصیرت ملت ایران در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی ناکام ماند و در سطح استان فارس نیز شاهد هیچ‌گونه مسئله امنیتی نیستیم.

انتهای پیام/ن

صحبت های فرمانده سپاه فجر در حاشیه راهپیمایی مردم شیراز بر ضد فتنه گران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار