مردم زاهدان ناآرامی‌های اخیر در برخی نقاط کشور را محکوم کردند

مردم شیعه و سنی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان امروز با برگزاری تجمع باشکوهی ناآرامی‌های اخیر در برخی نقاط کشور را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع با مخلان امنیت و متجاوزان به اموال عمومی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مردم مومن و خدای جو و همیشه در صحنه زاهدان با تجمع در گلزار شهدای این شهر شعار «مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر منافق، تا پای جان حامی انقلابیم و پیرو خط رهبریم، شیعه وسنی با همند گور دشمنان را می‌کنند» را سردادند و فتنه گران را محکوم و با نظام و رهبری تجدید پیمان کردند.

امام جمعه موقت زاهدان در این مراسم با بیان اینکه به فرموده امیر المومنین (ع) مردم و حکومت حق مساوی بر گردن دارند گفت: وفاداری به نظام از جمله حق حکومت بر مردم و ایجاد عدالت و امنیت نیز از حقوق مردم بر حکومت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام احمد راهداری با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران حکومتی بر مبنای احکام الهی است گفت: ملت شریف ایران با نثار خون شهدای گرانقدر چنان پایه‌های این نظام الهی را عمیق و ریشه دار کرده اند که با هیچ باد و فتنه‌ای تکان نخواهد خورد.
وی تاکید کرد: دشمنان چه بیهوده تصور می‌کنند با برپایی فتنه‌ها می‌توانند به این نظام ضربه بزنند، زیرا برای ملت بزرگ و غیور ایران اصل نظام اسلامی به رهبری رهبر معظم انقلاب مهم است و برای حفظ آن تا پای جان ایستاده اند.

امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: در دنیا کمتر ملتی را همانند ایران خواهید یافت که برای حفظ کشور خود از جان و مال شان مایه می‌گذارند.

وی از قوه قضاییه درخواست کرد با مخلان امنیت و آرامش و آشوب گران کشور برخورد جدی کنند و گفت: از سال ۸۸ تاکنون حدود ۱۰ سال از رافت، فرصت و محبت نظام به فتنه گران گذشته ضرروی است طبق قانون با فتنه گرانی که شناخته شده هستند برخورد جدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه قدرت و عزت نظام یک بخشی از آن محسوب می‌شود تصریح کرد: ما ملتی هستیم که در مقابل ابر قدرت‌های جهان ایستادیم و رهبر کبیر انقلاب به ما گفت که چنان سیلی به غرب زدید که برق از چشمان آنان پرید.

وی افزود: زمانی که جمهوری اسلامی ایران سیلی به شرق و غرب می‌زند از چهار تا فتنه گر که جای خواب ندارند و می‌خواهند امنیت، محبت و دوستی و برادری ما را به هم بزنند نمی‌ترسد بلکه می‌خواهیم از مجرای قانونی که همان قوه قضاییه است برخورد جدی صورت گیرد.

حجت الاسلام راهداری ادامه داد: قوه قضاییه باید با فتنه گران و مخلان امنیت و آرامش برخور قاطع کند تا ملت ببیند با کسی که مقدسات نظام را زیر سوال ببرد نظام شوخی ندارد.

در پایان راهپیمایی قطعنامه‌ای در محکومیت اتفاقات اخیر در برخی نقاط کشور قرائت و مردم در پایان هر بند شعار مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ برفتنه گر و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست را سردادند.

انتهای پیام/ع

برخرود جدی با مخلان امنیت و آرامش و آشوب گران کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار