مردم بصیر و انقلابی به خوبی خود را از آشوب گران جدا کردند

امام جمعه دزفول گفت: مردم بصیر و فهیم کشورمان به خوبی نقشه دشمن را شناخته و صف خود را از آشوب گران جداکردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امام جمعه دزفول، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور بیان داشت: این اقدامات با رهبری دشمنان در خارج از کشور کنترل می شد و هدف دشمن هم ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: کشورمان در چند روز اخیر،دستخوش اعتراضات عده ای وطن فروش و تعدادی اراذل و اوباش بود که موجب نگرانی دوستان و خوشحالی دشمنان نظام شد.

امام جمعه دزفول گفت: دشمن در فتنه جدید خود بر موج اعتراضات مردمی علیه گرانی و دیگر مسایل و مشکلات معیشتی سوار شده و تلاش کرد قشرهای مختلف را در این آشوب ها وارد کند.

وی با بیان اینکه مردم بصیر ،انقلابی و فهیم کشورمان به خوبی نقشه دشمن را شناخته و صف خود را از آشوب گران جداکردند، ادامه داد :در این فتنه،آمریکا،اسرائیل ،عربستان و دیگر همدستانشان امنیت کشور را هدف قرار دادند و سعی کردند امنیت کشور را دچار خدشه کنند.

امام جمعه دزفول مردم را نخستین قربانیان آشوب های اخیر دانست و گفت:اتاق فرمان این آشوب ها و اغتشاشات در خارج از کشور بود که از طریق کانالهای تلگرامی و شبکه های ماهواره ای هدایت می شد و آرامش مردم را بر هم زدند.

خطیب جمعه دزفول با اشاره به اینکه شعارهایی که در این روزها گفته میشد توسط دشمن طراحی شده که توسط برخی افراد خودفروخته و وطن فروش بیان می شد گفت: یکی از شعارهای روزهای اخیر ' نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای ایران ' بود که باید گفت هم غزه ،هم لبنان ، جانم فدای اسلامی و ایران . زیرا زمانی استقلال کشورمان تامین می شود که امنیت لبنان و غزه تامین شود و در واقع اگر اسرائیل خیالش از حزب الله و فلسطین راحت باشد لحظه ای در حمله کردن به ایران درنگ نخواهد کرد.

وی اظهار کرد:کمک کشورمان به فلسطین و لبنان هزینه تامین امنیت کشور خودمان است که هزینه به جایی است و از نان شب واجب تر است .

حجت الاسلام قاضی دزفولی اضافه کرد: دشمن در این اتفاقات اخیر سعی داشت سرمایه های اجتماعی ،اعتماد و رضایت مردم را تخریب کند و اختلافات را در جامعه تشدید کند .

وی بر هم زدن وحدت در سطوح ملی،مذهبی،قومی و ایجاد اختلافات اجتماعی ،تشویق به ناامنی را از دیگر اهداف دشمن در اقدامات اخیر دانست و گفت:مردم نشان دادند اعتراضات به حقی دارند که از آشوب جداست و با نظام مشکلی ندارند لذا باید از حوادث اخیر عبرت گرفت .

خطیب جمعه دزفول همچنین از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان که اقدامات آشوبگران را محکوم کردند و نیز از تلاش نیروهای انتظامی،سربازان امام زمان (عج) و سپاه و بسیج تقدیر کرد.

 انتهای پبام/م

هدف دشمن از اقدامات اخیر، ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.