برخی خود فروخته به دنبال برهم زدن آرامش جامعه هستند

امام جمعه دامغان گفت: عده‌ای بر موج‌سوار شدند و می‌خواهند آرامش جامعه را برهم بزنند که این امر محکوم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان امام‌جمعه شهرستان دامغان با تأکید بر اینکه در حوزه معیشتی حق با مردم است اما عده‌ای بر موج‌سوار شدند و می‌خواهند آرامش جامعه را برهم بزنند که این امر محکوم است، گفت: نباید به خط قرمزهای نظام و آرمان‌های شهدا، ولایت‌فقیه، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حکومت اسلامی اهانت و توهین شود.


وی بیان کرد: نسبت به دشمنان نباید خوش‌بین باشیم از سوی دیگر هم نباید بگذاریم جامعه به فتنه آلوده شود، لذا یکی از اهداف دشمنان این است که امنیت و آرامش را از مردم ایران بگیرند که در اینجا شناخت دشمن و روش‌های مقابله با دشمن برای همیشه در سرلوحه کارمان باشد.

 

امام‌جمعه شهرستان دامغان ضمن تاکید بر اینکه متکدیان در دامغان باید ساماندهی شوند، ابراز داشت: وجود متکدیان زیبنده شهر نیست و مردم را آزار می‌دهد چراکه برخی افراد حس عاطفی مردم را نشانه گرفته‌اند حال‌آنکه اکثر متکدیان مهاجر هستند و می‌طلبد مسئولان آن‌ها را ساماندهی کنند.

 

  اعزام ۳۳۰ نفر از دانشجویان بسیجی دامغان به اردوهای راهیان نور

 

حسینیان در دیگر بخش سخنان خود از اعزام ۳۳۰ نفر از دانشجویان بسیجی شهرستان به اردوهای راهیان نور تقدیر کرد و بیان داشت: تلاش ها و خدمات بسیج دانشجویی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار تاثیر گذار است.


انتهای پیام / ق



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار