ترابی: چک‌های بازیکنان سایپا هنوز پاس نشده است

بازیکن تیم سایپا گفت: پول‌هایی که به ما قول داده اند پرداخت نشده و چک‌های بازیکنان هنوز پاس نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی ترابی بازیکن تیم سایپا  بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. ما همه جوره سوار بر بازی بودیم. متاسفانه دو گل دریافت کردیم که روی اشتباهات خودمان بود. به نظرم نتیجه بازی خیلی بهتر از این ها می توانست باشد، اما بدشانسی آوردیم. انشااله در بازی های آینده نقاط ضعفمان را پوشش دهیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 ترابی درباره ادامه کارش در تیم  فوتبال سایپا تصریح کرد: این نیم فصل هم قطعا هستم تا سال دیگر ببینیم خدا چه می خواهد. یک فصل دیگر با سایپا قرارداد دارم و ان شااله بعد از جام جهانی یک تصمیم خوب خواهم گرفت. اگر خدا خواست و در لیست تیم ملی باشم آن وقت تصمیم خواهم گرفت.

او درباره طی کردن دوران سربازی اش بیان کرد: : سربازی من بحث دیگری است. فعلا مشکل خدمت ندارم و بعد تصمیمی که باید را خواهم گرفت.

 ترابی درباره پستی که بازی می کند و وضعیت ونگر اضافه کرد: من همان جای همیشگی بازی می کنم و وینگر چپ و راست به میدان می روم تا به حال عقب نیامده ام.

 بازیکن تیم سایپا درباره شرایط مالی تیم فوتبال سایپا خاطر نشان کرد: از نظر مالی وضعیت خوبی نداریم. نفت تهران طبق شنیده های ما 20درصد پول گرفته است و ما 30درصد گرفته ایم و فرق زیادی نداریم. از بیرون می گویند سایپا ساختار درستی دارد. اما اصلا اینطور نیست و پول هایی که به ما قول داده اند را متاسفانه نداده اند. هنوز چک های ما هنوز  پاس نشده است. امیدوارم هرچه سریع تر وعده هایشان را عملی کنند.

 انتهای پیام/

 اظهارات ترابی درباره وضعیت تیم فوتبال سایپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار