معرفی فهرست 10 رسته اولویت‎دار در طرح اشتغال فراگیر هرمزگان

در قالب اجرای طرح اشتغال فراگیر درهرمزگان، فهرست 10 رسته اولویت‎دار شناسایی و معرفی شده است.

معرفی فهرست 10 رسته اولویت‎دار در طرح اشتغال فراگیر هرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،هادی ابراهيمی مدير كارآفرينی و اشتغال هرمزگان گفت: در قالب اجرای طرح اشتغال فراگیر در هرمزگان، فهرست 10 رسته اولویت‎دار شناسایی و معرفی شده است.

وی افزود: توليد، فرآوری و بسته بندی شيلاتی و آبزيان، صنايع تبديلی كشاورزی، گردشگری و صنايع دستی، حمل و نقل و لجستيک، توليد، فرآوری و بسته بندی دام و طيور، توليد، فرآوری و بسته بندی خرما، خدمات فنی و مهندسی، استخراج و فرآوری مواد معدنی، كشت و فرآوری صيفی جات و كشت و فرآوری مركبات از جمله رسته های اولويت دار اشتغال هرمزگان است.

مدير كارآفرينی و اشتغال هرمزگان اشتغالزایی را هدف اصلی اجرای این طرحعنوان کرد و گفت:طرح‎های دارای میزان اشتغال بیشتر در اولویت قرار می‎گیرند و سهم دستگاه های اجرایی استان در طرح اشتغال فراگير نيز مشخص شده است.

ابراهيمی افزود: امسال برای اجرای اين طرح 352 ميليارد تومان تسهیلات بانکی اعلام شده است.

مدير كارآفرينی و اشتغال هرمزگان گفت: برای توسعه و ايجاد اشتغال پايدار مناطق روستايی و عشايری نيز هزار و 445 ميليارد ريال  با همين رسته های شغلی از محل صندوق توسعه ملی اختصاص داده شده كه دستگاهیهای اجرايی و بانک ها بايد برای جذب اين اعتبارات تلاش كنند.

وی گفت: 152 میلیارد تومان نيز از منابع کم بهره قرض الحسنه برای مشاغل خانگی، کسب و کارهای خرد و کوچک و خوداشتغالی اختصاص يافته است.

انتهای پیام/ز

معرفی رسته های اولویت‎دار در طرح اشتغال فراگیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.