ترابی لژیونر می شود؟

هافبک تیم سایپا پس از پایان لیگ هفدهم با سردرگمی عجیبی روبرو است و باید از میان لژیونر شدن و یا سپری کردن خدمت سربازی، یکی را انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ترابی هافبک ملی پوش تیم فوتبال سایپا تهران که در لیگ هفدهم عملکرد خوبی داشت و موفق شد 4 گل به ثمر برساند، در دیدار روز گذشته خودرو سازان با استقلال خوزستان هم عملکرد خوبی داشت و یک گل زد و زمینه ساز گل سوم تیمش بود.

او که در ابتدای فصل پیشنهادات خوبی داشت، تصمیم گرفت تا پایان فصل شاگرد دایی بماند و سپس به آینده فوتبالی اش فکر کند.

ترابی امید زیادی دارد تا پس از جام جهانی 2018 لژیونر شود اما بحث اصلی درباره آینده فوتبالی او، خدمت مقدس سربازی است که می تواند عامل بازی نکردن او در خارج از فوتبال ایران شود.

ترابی که علاقه زیادی برای لژیونر شدن دارد، درباره این اتفاق می گوید: در نیم فصل دوم لیگ هفدهم، به طور قطع در سایپا می مانم و تلاش می کنم تا پس از جام جهانی 2018 روسیه یک تصمیم خوب بگیرم. اکنون بحث خدمت سربازی ام جدی نیست و به لژیونر شدن فکر می کنم.

هافبک نارنجی پوشان می تواند با ثبت نام در دانشگاه های به خصوص، به صورت آزاد و بدون مشکل خدمت سربازی، به خارج از فوتبال ایران برود و سپس به ایران بازگردد.

گفتنی است، ترابی در لیگ هفدهم عملکرد فوق العاده ای در سایپا داشته و به زعم برخی کارشناسان بهترین بازیکن خودروسازان در لیگ برتر است.

 انتهای پیام/

وضعیت ترابی در لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار