برکناری مربی استقلال خوزستان تکذیب شد

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان خبر برکناری عبدالله ویسی، مربی این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یعقوب پیری، سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان با رد شایعات درخصوص برکناری عبدالله ویسی، بیان کرد: تا این لحظه هیچ صحبتی در خصوص برکناری ویسی و جایگزینی او وجود نداشته است و باشگاه چنین موضوعی را تکذیب می‌کند.

وی در خصوص صحبت‌های مبنی بر برگزاری جلسه تعیین تکلیف عبدالله ویسی برای ادامه کار با استقلال خوزستان، اذعان داشت: اصلا قرار نیست جلسه‌ای در خصوص تعیین و تکلیف آقای ویسی برگزار شود و او همچنان به کارش در تیم ادامه می‌دهد.

پیری تصریح کرد: تا این لحظه نیز هیچ صحبتی در خصوص برکناری ویسی و اینکه کسی را جایگزین او کنیم، وجود نداشته و تمام صحبت‌ها شایعه است و باشگاه این موضوع را تکذیب می‌کند.

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که حتی از کاظمی و مظلومی نیز به عنوان گزینه‌های جایگزین ویسی یاد می‌شود بیان داشت: اصلا به این صورت نیست و همانطور که گفتم تاکنون صحبتی در خصوص برکناری ویسی نشده است و ما با هیچ مربی صحبتی نداشته‌ایم.

وی در پاسخ به سوال دیگر که به نظر می ‌رسد دست ویسی از بازیکن خالی است و چرا باشگاه تاکنون موفق به جذب بازیکن نشده است؟ گفت: ما پیگیر جذب بازیکن هستیم و مذاکراتی هم داشته‌ایم، اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم، ولی همچنان مذاکراتمان را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/گ

تکذیب خبر برکناری مربی استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.