نصب صندوق صدقات جدید در خراسان شمالی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت : ۷۰ صندوق صدقات جدید با شکلی متناسب با امکان تجاری ، آموزشی ، درمانی در استان خراسان شمالی طراحی و نصب‌ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حسن نعمتی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خراسان شمالی اجرای طرح ساماندهی صندوق‌های صدقه را طراحی صندوق‌ها متناسب با اماکن و مخاطبان متفاوت بیان کرد و گفت : متناسب نبودن شکل صندوق‌های صدقه با ذائقه مخاطب و همچنین ناموزون بودن شکل آن در چیدمان فروشگاه‌ها و مراکز درمانی ، آموزشی و تجاری مقبولیت آن را کاهش داده بود .

وی با اشاره به ایمن‌سازی صندوق‌های نصب‌شده در معابر استان خراسان شمالی افزود : از مجموع هزار و ۸۲۰ صندوق نصب‌شده در معابر ۳۰۰ صندوق نیاز به رنگ و تعمیر مجدد داشت که ۱۰۰ مورد آن به ‌صورت کامل بازسازی شد.

نعمتی پیش‌بینی کرد : قبل از پایان سال جاری ۲۰۰ صندوق دیگر بازسازی و تعمیر و ۵۰ صندوق جدید نیز طراحی و نصب شود.

وی با توجه به استقرار و جانمایی نامناسب و غیر اثربخش بودن برخی از صندوق‌های صدقه بزرگ امسال ۷۰۰ صندوق در استان جمع‌آوری شد.

وی جلوگیری از سوء‌استفاده‌های احتمالی و افزایش امنیت وجوه در صندوق‌ها در مقابل سرقت ازجمله اهداف اجرای این طرح بیان کرد .

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی گفت : خیران و نیکوکاران می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین نظیر صدقه پیامکی از طریق ارسال عدد یک به سرشمارِ ۸۸۷۷ و یا استفاده از کد#۰۵۸*۸۸۷۷*صدقه خود را به‌راحتی پرداخت کنند.

انتهای پیام/آ

نصب  70 صندوق صدقات جدید در استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.