عرضه تخم مرغ بانرخ مصوب دولتی 400 تا 420 تومان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از آغاز توزیع تخم‌مرغ با نرخ مصوب دولتی در این استان از امروز (17 دی) خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  علی‌اصغر بهمنی‌پور مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه  گفت: عرضه تخم‌مرغ با نرخ مصوب دولتی در 29 مرکز در سطح شهر کرمانشاه انجام خواهد شد، ضمن اینکه در هریک از شهرستان‌های استان‌ نیز یک مرکز عرضه تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی را خواهند داشت.

بهمنی‌پور با اشاره به عرضه تخم مرغ در این مراکز با قیمت هر شانه 12 هزار و 600 تومان گفت: نرخ هر عدد تخم مرغ با قیمت مصوب دولتی 400 تا 420 تومان است در حال حاضر هر عدد تخم مرغ در بازار با نرخ بین 450 تا 500 تومان به دست مشتری می‌رسد.

بهمنی‌پور با اشاره به اینکه تخم مرغ قبل از گران شدن با قیمت هر عدد حدود 400 تومان عرضه می‌شد، گفت: عرضه تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی تا زمان تعدیل قیمت تخم مرغ و رسیدن آن به نرخ قبلی خود ادامه خواهد داشتو برای تامین نیاز روزانه استان مشکلی نداریم.

وی گفت: در حال حاضر تمامی تخم مرغ توزیعی با نرخ مصوب دولتی از تولیدات داخل استان تامین می‌شود، با این حال اگر با کمبود مواجه شویم حتما از دیگر استان ها نیز تخم مرغ وارد خواهیم کرد در استان کرمانشاه سالانه به 21 هزار تن تخم مرغ نیاز داریم که بخشی از این نیاز از دیگر استانها تامین می‌شود.

انتهای پیام/ز

 

در استان کرمانشاه سالانه به 21 هزار تن تخم مرغ نیاز داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.