جمهوری اسلامی معادلات دشمنان را به هم زده است

فرماندار خوانسار گفت: حرکت انقلاب به سمت انقلاب جهانی است و اگر هرازگاهی از سوی دشمنان سنگی انداخته می‌شود به دلیل این است که جمهوری اسلامی در دنیا حرف اول را می‌زند و معادلات دشمنان را به هم زده تا جایی که خواب خوش دشمنان را گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید حسن شفعتی عصر امروز در ستاد برگزاری بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر در شهرستان خوانسار، اظهار کرد: انقلاب به رهبری مرجع عالی‌قدر جهان امام خمینی(ره) و نثار خون هزاران شهید به پیروزی رسید.

وی افزود: حرکت انقلاب به سمت انقلاب جهانی است و اگر هرازگاهی از سوی دشمنان سنگی انداخته می‌شود به دلیل این است که جمهوری اسلامی در دنیا حرف اول را می‌زند و معادلات دشمنان را به هم زده تا جایی که خواب خوش دشمنان را گرفته است.

فرماندار خوانسار بیان کرد: رهبری این انقلاب بر عهده مرجع تقلید جهان است و بر همین مبنا به انقلاب حضرت مهدی(عج) وصل است و مسؤولان و تمام خدمت‌گزاران این نظام نیز سربازان امام زمان(عج) هستند.

وی با اشاره به اینکه باید در راستای هر چه باشکوه برگزاری شدن دهه فجر تلاش شود، عنوان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دولت و نظام است و این جشن بزرگ به شکرانه نعمت عظیمی است که خداوند در چنین ایامی به ملت ایران هدیه داد چرا که ایران تنها کشور تحت هدایت ولایت فقیه است.

شفعتی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال مصادف با ایام فاطمیه است، به برخی حوادث چند روز اخیر اشاره و تاکید کرد: پایه‌گذار این نظام فرزند حضرت زهرا(س) بود و به برکت فاطمه الزهرا(س) تمام اغتشاشات و فتنه‌ها خنثی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به بصیرت و فرهنگ مذهبی و دینی مردم خوانسار هیچ گونه ناآرامی در شهرستان اتفاق نیفتاد.

فرماندار خوانسار گفت: عملکرد مطلوب مسؤولان شهرستان خوانسار نشانه پاسخ‌گو بودن به مردم و تلاش جهادی در جهت بهره‎برداری از پروژه‌ها است و قطعأ نقاط ضعف برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه نارضایتی مردم از مسؤولان نشانه این است که در لشکر دشمنان نظام حرکت کرده است، بیان داشت: امروز کشور نیاز به خدمت جهادی دارد و هر مسؤولی که در جهت مشکلات مردم و آبادانی شهرستان و کشور تلاش کند مجاهد فی سبیل‌الله است.

شفعتی با بیان اینکه در جهت حفظ نظام باید گام برداشت و نظام احتیاج به وحدت و یکپارچگی دارد و مسؤولان نیز باید در کنار همدیگر مشکلات مردم را حل کنند چرا که چشم امید مردم به مسؤولان نظام است، اذعان کرد: با تلاش جهادی مسؤولان شهرستان در سال‌های اخیر، سال آینده  شاهد شکوفایی اقتصاد در شهرستان خوانسار است.

وی ضمن قدردانی از کارگروه اشتغال شهرستان خوانسار، تصریح کرد: ارائه تسهیلات ارزان قیمت در شهرستان خوانسار در قالب طرح پشتیبان و مشاغل خانگی در سطح استان رتبه خوبی داشته است که رضایت‌مندی مسؤولان استان اصفهان را نیز به همراه داشت.

فرماندار خوانسار با اشاره به تأکید استاندار اصفهان مبنی بر تلاش مسؤولان در جهت رفاه مردم، گفت: هیچ مسؤولی نباید از مُرقانون سرپیچی کند در غیر این صورت برخورد خواهد شد چرا که مردم ولی‌نعمت نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال زراعی جاری 30  میلی‌متر بارش در شهرستان به ثبت رسیده است، عنوان کرد: جهاد کشاورزی مجهز شدن زمین‌های زراعی به سیستم آبیاری نوین را در بین کشاورزان ترویج دهد و لازم است توجه شود که برای تجهیزات آبیاری نوین  85 درصد اعتبار از سوی دولت پرداخت می‌شود.

شفعتی در پایان با اشاره به اینکه دستگا‌های امدادی در راستای جلوگیری از حوادث در ایام دهه فجر حضور فعال داشته باشند، تأکید کرد: مسؤولان در جذب اعتبارت اهتمام ورزند تا اعتبارت به استان عودت داده نشود.

در ادامه عبداله سرپرست ضمن قدردانی از مسؤولان جهت برگزاری گرامیداشت حماسه 9 دی‌ماه در شهرستان خوانسار، اظهار کرد: روزی در این سرزمین از سوی طاغوت کشف حجاب اعلام شد و در مقابل واکنش غیرت مردان ارتش رژیم منحوس پهلوی آنان  را به خاک و خون کشیدند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوانسار، تصریح کرد: در راستای بزرگداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب کمیته‌ بسیج و نیروهای مسلح، کمیته روستایی، مساجد و تشکل‌های مردمی، کمیته ایثارگران، ورزش و جوانان، اصناف و بازاریان شهرستان، فضاسازی، فرهنگی و هنری، کمیته بانوان، کمیته کودک و نوجوان، کمیته دانشجوئی، کمیته فرهنگیان و دانش آموزی، کمیته قرآن و عترت در شهرستان تشکیل شده است.

 

انتهای پیام/م

 

ستاد برگزاری بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر در شهرستان خوانسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.