مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:

مصرف انرژی در استان سمنان افزایش یافت

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: مصرف انرژی در این استان به سرعت افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان این‌که در حال حاضر به 380 هزار انشعاب برق خدمات ارائه می‌شود گفت: به لحاظ تعدادی، 80 درصد مشترکان استان خانگی و ازنظر ترکیب مصرف، حدود 70 درصد انرژی صرف فعالیت‌های تولیدی شامل کشاورزی و صنعت می‌شود.

 

وی با اشاره به این‌که شاخص‌های کیفی شبکه توزیع برق استان سمنان به نسبت کشور بسیار مناسب است افزود: در حال حاضر میزان تلفات انرژی الکتریکی استان بین 7 الی 8 درصد و شاخص خاموشی قریب 50 درصد متوسط نرخ کشور و متوسط زمان خاموشی مشترکان استان نیز حدود 1.1 دقیقه در هرروز است.

 

مدیر عامل توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: پایداری شبکه توزیع برق استان سمنان بیانگر این واقعیت است که با شرایط تغییر اقلیم، دچار آشفتگی نخواهد شد.

 

موسوی زاده گفت: چالشی که در ارتباط با انرژی استان با آن مواجه هستیم، رشد سریع مصرف است و در تابستان امسال به نسبت مدت متناظر سال گذشته، بالغ‌بر شش درصد افزایش پیک مصرف داشته‌ایم.

 

وی تصریح کرد: اولویت اصلی کار برای مصرف بهینه، اصلاح ساختار تعرفه است و قبل از آن رویکرد علوم انسانی در تغییر رفتار مصرف مشترکان مهم است تا بتوانیم رفتار مصرف مسرفانه را اصلاح کنیم.

 

انتهای پیام/ ق


سرعت مصرف انرژی در استان سمنان افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.