معاون سپاه؛

ایران یکی از دارندگان توان موشکی با ضریب نفوذ بالا در سطح جهان است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران در حال حاضر یکی از دارندگان توان موشکی با ضریب نفوذ بالا در سطح جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره 61 شهید محله نواب صفوی اردبیل اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا سبب زنده نگه‌ داشتن ارزش‌هایی می‌شود که جوانان این کشور برای حفظ آنها از جان خود گذشتند که باید سعی کنیم نسل جدید انقلاب را با آرمان‌های شهدای والامقام آشنا کنیم.

وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا از اقتدار و قدرت بسیار بالایی در منطقه برخوردار هستند و کشور ایران در حال حاضر یکی از دارندگان توان موشکی با ضریب نفوذ بالا در سطح جهان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیت کنونی جمهوری اسلامی ایران برگرفته از رشادت‌ها و ایثار شهدای اسلام بوده که با نثار خون پاک سبب شدند، ایران در کنار کشورهای ناامن منطقه به یکی از کشورهای امن جهان تبدیل شود که اقتدار و قدرت بالای نیروهای مسلح کشورمان نیز سد محکمی در مقابل کج‌اندیشی‌های دشمنان برعلیه ایران است.

سردار نقدی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: دشمنان با مأیوس شدن از جنگ سخت برعلیه ایران، تحریم اقتصادی را برای ضربه زدن به ایران برنامه‌ریزی کردند که تحقق اقتصاد مقاومتی برای مقابله با این نقشه دشمنان بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی برای نجات ایران از محاصره اقتصادی اشاره کردند ولی متأسفانه در طول سال‌های گذشته اقدامات قابل قبولی از طرف مسئولان امر در این رابطه صورت نگرفته و مطالبات رهبری به طور مناسب تحقق نیافته است.

سردار نقدی با بیان اینکه فرمول مقاومت ایران در برابر قدرت‌های زورگو جهان در سایر کشورهای منطقه نیز به یک الگو تبدیل شده است، گفت: شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی در منطقه و شکست داعش در کشورهای عراق و سوریه برگرفته از فرهنگ مقاومت اسلامی ایران و جوانان انقلابی این کشورهای مانند لبنان، سوریه، عراق و یمن در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند.

وی افزود: در زمان 8 سال دفاع مقدس تمامی قدرت‌های جهانی با پشتیبانی از رژیم عراق سعی در نابودی ایران اسلامی داشتند ولی با مقاومت مردم انقلابی ایران،‌ 8 سال دفاع مقدس به یک الگو در جهان برای مقابله با استکبار تبدیل شده است.

انتهای پیام/ح

نیروهای مسلح از قدرت بسیار بالایی در منطقه برخوردار هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار