رفع تصرف زمین های دولتی در قلعه گنج و کهنوج

فرمانده یگان حفاظت اراضی جنوب کرمان از رفع تصرف 75 هزار و 950 مترمربع از اراضی دولتی شهرستان های قلعه گنج و کهنوج در منطقه جنوب کرمان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ مصطفی ابرهام فرمانده یگان حفاظت اراضی جنوب کرمان گفت: این تصرفات شامل پنج قطعه زمین که شامل 2 قطعه زمین به متراژ 350مترمربع و 600 متر مربع واقع در پلاک 45 فرعی از 2958 اصلی سرتک شهرستان قلعه گنج و 3 قطعه زمین به متراژ 75هزار متر مربع واقع در پلاک های 1557 فرعی از 2 اصلی و 1621 فرعی از 2 اصلی شهرک آزادگان و شهرک صنعتی شهرستان کهنوج است.

وی بیان کرد: ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده63 میلیارد و 550 میلیون ریال می باشد که با اقدام به موقع نیروهای حفاظت از اراضی جنوب استان کرمان رفع تصرف فوری شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی جنوب کرمان بیان کرد: متصرفان با انجام عملیات ساختمانی از جمله دیوار کشی قصد تصرف این اراضی را داشتند.

وی بیان کرد : یکی از وظایف یگان حفاظت از اراضی، حفاظت از اراضی دولتی در محدوده و حریم شهرهاست لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف به این یگان اطلاع دهند تا اجازه تصرف به افراد سودجو داده نشود.

سرهنگ ابرهام گفت: اگر شهروندان قصد خرید املاک و اراضی در محدوده و حریم شهرها را دارند ابتدا استعلامات لازم را از طریق اداره کل راه و شهرسازی انجام دهند تا ناخواسته جز متصرفان اراضی دولتی قرار نگیرند.

انتهای پیام/ی

رفع تصرف بیش از 75 هزار مترمربع از زمین های دولتی قلعه گنج و کهنوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار