رشد ۱۲۵ درصدی بودجه دانشگاه محقق اردبیلی

مجموع بودجه عمومی دانشگاه محقق اردبیلی از ۵۰ میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومان در سال ۹۲ به ۱۱۴ میلیارد و ۴۲۲ میلیون تومان افزایش یافته که رشد ۱۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی دیروز در نشست با مدیران و معاونان دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: امسال تعداد اعضای هیئت علمی این دانشگاه نسبت به سال 92، افزایش 46 درصدی نشان می‌دهد به طوری که در پایان سال 92 تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه 257 نفر بود که این تعداد به 376 نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه 3 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه در سال 92 دارای مرتبه علمی استاد تمام بود، تصریح کرد: این تعداد امسال به 32 نفر افزایش یافته است که رشد 10 برابری را نشان می دهد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تعداد اعضای هیئت علمی با مرتبه علمی مربی کاهش 50 درصدی نسبت به سال 92 نشان می دهد، گفت: در سال 92 تعداد اعضای هیئت علمی با مرتبه علمی مربی 52 نفر بود که این تعداد امسال به 26 نفر کاهش یافته است که حاصل ادامه تحصیل بیشتر آنها در مقطع دکتری و نیز ارتقای تعدادی از آنها در هیائت ممیزه است.

صادقی بیان کرد: در سال 92 تعداد دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی 10 هزار و 551 نفر بود که این تعداد در سال 96 به 10 هزار و 863 نفر افزایش یافته و بنا بر این است که به جای توسعه کمی به کیفیت پرداخته شود و به جای افزایش دانشجو، افزایش هیئت علمی و اصلاح نسبت استاد به دانشجو هدف بوده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی افزود: مجموع بودجه عمومی این دانشگاه اعم از اعتبارات هزینه‌ای، تملک دارایی و درآمدهای اختصاصی از 50 میلیارد و 791 میلیون تومان در سال 92 به 114 میلیارد و 422 میلیون تومان افزایش یافته که رشد 125 درصدی نشان می‌دهد.

 

انتهای پیام/ع

افزایش بودجه دانشگاه محقق اردبیلی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.