دانش آموزان استان سمنان پیشتاز شدند

مشاور رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان گفت: در سال تحصیلی جاری ۲۸ درصد دانش‌آموزان استان سمنان پیشتاز شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدرضا خزر مشاور رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان در نشستی با حضور رئیس سازمان دانش‌آموزی و رئیس دبیرخانه کانون‌های مساجد استان سمنان گفت: تلاش‌های زیادی برای جذب و سازمان‌دهی مناسب دانش‌آموزان استان سمنان به‌عنوان پیشتازان سازمان دانش‌آموزی این استان انجام‌شده است.

 وی با بیان اینکه سال گذشته سازمان دانش‌آموزی استان سمنان 20 هزار دانش‌آموز معادل 20 درصد جمعیت دانش‌آموزی خود را جذب و سازمان‌دهی کرده است افزود: بر این اساس استان سمنان رتبه نخست را در جذب دانش‌آموزان به نسبت مجموع جمعیت این استان و نیز جمعیت دانش‌آموزی آن در کشور کسب کرده است.

 مشاور رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان اضافه کرد: امسال نیز بیش از 28 هزار نفر معادل 28 درصد از دانش‌آموزان استان سمنان در گروه‌های پیشتازان جذب و سازمان‌دهی شده‌اند و استان سمنان نیز از این نظر رتبه نخست کشور را به نسبت جمعیت خود کسب کرد.

 خزر با اشاره به اینکه جذب این تعداد دانش‌آموز، سازمان دانش‌آموزی استان سمنان را به یکی از ظرفیت‌های کم‌نظیر تربیت اجتماعی دانش‌آموزان بدل کرده است؛ افزود: دیگر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و اجتماعی این استان نیز سازمان دانش‌آموزی استان سمنان را در تربیت صحیح دانش‌آموزان و فرهنگ‌سازی در میان آنان کمک کنند.

 وی با بیان اینکه تعامل با دیگر دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی از اولویت‌های سازمان دانش‌آموزی استان سمنان است بیان کرد: سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی در زمینه‌های مختلف به دنبال حضور بیشتر دانش‌آموزان پیشتاز این استان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی است.

انتهای پیام/ ق


۲۸ درصد دانش‌آموزان استان سمنان پیشتاز شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار