واگذاری پهنه اکتشافی تکاب-پیرانشهر به سازمان ایمیدرو

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از واگذاری پهنه اکتشافی تکاب-پیرانشهر به سازمان ایمیدرو خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛جعفرصادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در بازدید از پهنه اکتشافی تکاب-پیرانشهر گفت: این پهنه به مساحت پنج هزار و ۱۰۰ کیلومتر مربع به سازمان ایمیدرو واگذار شده است.

اسکندری افزود:در این رابطه فاز شناسایی عملیات با تهیه اطلاعات ژئوفیزیک هوایی، نقشه‌های زمین‌شناسی و مطالعات ماهواره‌ای و پس از آن فاز پی‌جویی و پایش‌های زمینی نیز خاتمه یافته و در مرحله تهیه گزارش پایانی قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: پس از بررسی محدوده‌های ظرفیت‌دار، سایر مناطق پهنه مذکور در آزادسازی آینده، برای ثبت کلیه متقاضیان آزاد خواهد شد.

واگذاری پهنه اکتشافی شمال آذربایجان غربی به شرکت سرمایه‌گذاری غدیر 

 

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به پهنه اکتشافی شمال استان گفت: این پهنه نیز به مساحت یک هزار و ۹۸۴ کیلومتر به شرکت سرمایه‌گذاری غدیر واگذار شده است .

وی ادامه داد:علاوه بر تکمیل مرحله شناسایی، مرحله عملیات پی‌جویی نیز به پایان رسیده و گزارش پایانی آن در مرحله بررسی است و پس از نهایی شدن و تایید آن، نسبت به آزادسازی سایر مناطق اقدام می‌شود.

اسکندری با بیان اینکه وصولی حقوق دولتی امسال برابر ۸۹ میلیارد و ۴۷ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۶۷۰ ریال بوده است گفت: از سوی دیگر وصولی حقوق دولتی ۹ ماهه امسال برابر ۹۸ میلیارد و ۲۹۴ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۵۳۱ ریال بوده که با ابلاغ و اجرای دستورالعمل بخشودگی جرائم حقوق دولتی و لزوم وصول بدهی‌های سال‌های ماضی، وصول حقوق دولتی افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ن.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.