برگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 شهرستان فردوس

یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 شهرستان فردوس شب گذشته در این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ آیت الله نعیم آبادی،نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس شب گذشته در یادواره   36 شهید عملیات کربلای 4 و 5 شهرستان فردوس گفت: فرد فرد جامعه ما در برابر مملکت و خون شهدا مسئول هستند، شهدا اگرچه رفته اند ولی به ما می نگرند تا ببینند با نتیجه خونشان چه می کنیم.


وی با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه افزود: جای تاسف است که امروز کالاهایی از جمله کفش، جوراب، تخم مرغ و سنگ قبر را از چین وارد می کنیم در حالی که اگر به ظرفیت های درون کشور توجه کنیم فقر و بیکاری برطرف می شود.


امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از فرهنگ جامعه که کار را در پشت میزنشینی معنا می‌کنند،گفت: همه باید بدانند ریشه فقر با کار و تلاش از بین می‌رود پس ضروری است که جوانان با شغل‌های اساسی آشتی کنند و در هرمنطقه مسئولان ظرفیت‌های آن را شناسایی و در جهت اشتغال به کار بندند.


آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه دشمنی و تضاد آمریکا با ما پایان ناپذیر است و آنها با برنامه‌ریزی شبانه‌روزی می‌خواهند ما را در صحنه اقتصاد و سیاست بر زمین بزنند،افزود: شهرستان فردوس 36  شهید در عملیات غرورآفرین کربلای 4 و 5 تقدیم انقلاب و اسلام کرد که باید با پیاده کردن اهداف شهداء در جامعه، یاد آنها را زنده نگه داریم.

 

حجت الاسلام بابایی امام جمعه فردوس نیز در این مراسم با اشاره به فتنه و اغتشاشات اخیر کشور، گفت: هر فتنه ای که در کشور رخ دهد،وحدت بین مردم نیز بیشتر می شود.

وی افزود: مردم هر جا که لازم باشد در صحنه حضور دارند و تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم به این کشور و انقلاب هیچ آسیبی نخواهد رسید.
انتهای پیام/ب
یادی از 17 شهید عملیات کربلای 4 و 5 شهرستان فردوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.