تصویب 186 طرح سرمایه گذاری و اشتغال در شهرستان بیله سوار

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: ۱۸۶ طرح سرمایه‌گذاری و اشتغال با اعتبار بیش از ۲۵۲ میلیارد ریال در شهرستان بیله‌سوار مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرام حلیم، فرماندار شهرستان بیله‌سوار در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: حمایت از اشتغال و سرمایه‌گذاری از اولویت‌های مهم در شهرستان بیله‌سوار به شمار می‌رود که در همین راستا 186 طرح سرمایه‌گذاری و اشتغال با اعتبار بیش از 252 میلیارد ریال در شهرستان مصوب شده که بهره‌برداری و راه‌اندازی این طرح‌ها زمینه اشتغال برای 432 نفر را فراهم می‌کند.

وی از حمایت از طرح‌های اشتغال در مناطق مرزی و محروم خبر داد و گفت: از تعداد طرح‌های مصوبی که در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان مصوب شده 165 طرح در حوزه کشاورزی و دامداری، 11 طرح در حوزه خدمات و 10 طرح نیز در حوزه صنعت است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: طرح‌هایی که در شهرستان مصوب شده و به کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ارسال شده است تعداد 49 طرح با اعتبار بیش از 72میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 140 نفر تصویب شده است و به طرح‌های متقاضیان تسهیلات پرداخت می شود.

حلیم با بیان اینکه سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات تا پنجم بهمن ماه امسال می‌توانند برای دریافت تسهیلات سرمایه‌گذاری و اشتغال شهرستان مراجعه کرده و از این فرصت استفاده کنند افزود: طرح‌های اشتغالی که برای اجرا معرفی شده است در شهرستان با جدیت پیگیری می‌شود تا زمینه اشتغال برای تعدادی از افراد جویای کار در شهرستان فراهم شده و مشکلات در این حوزه کاهش یابد.

 وی با اشاره به اجرای طرح کارورزی در شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: در این طرح 611 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 401 نفر تایید شده که در 163 واحد مشغول به فعالیت می‌شوند و تاکنون از این تعداد برای 140 نفر کارورز قرارداد منعقد شده است.

وی از کسب رتبه نخست استانی شهرستان بیله‌سوار در طرح جذب اشتغال کارورزی خبر داد و گفت: در حوزه مشاغل خانگی نیز در 9 ماهه امسال 90 طرح با اعتبار 45 میلیارد ریال اجرا شده است.

انتهای پیام/ح

اجرای 90 طرح مشاغل خانگی در بیله سوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.