انتصاب معاون جدید امور اقتصادی استاندار

معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛با حکم رحمانی فضلی وزیر کشور جعفر گوهرگانی به عنوان معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری استان منصوب شد.


در این حکم آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار و با توجه به تائید معاونان توسعه مدیریت و منابع و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شوید.


امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.


توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.


گفتنی است مراسم معارفه معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد هفته آینده برگزار می شود.


جعفر گوهرگانی پیش از این سمت مدیرکلی جهاد کشاورزی استان را عهده داربود.

انتهای پبام/د

انتصاب معاون استاندار یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.