لزوم توجه به نقش مردم در پیروزی انقلاب

نقش مردم در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام یوسف یوسف پور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در جلسه کمیته روستایی عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: نقش بی بدیل روستائیان و عشایر در میان صنوف مختلف مردم، در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه  حضور پررنگ مردم در صحنه‌های مختلف سبب شده که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در برابر تمام دنیا و ترفند‌های پیچیده دشمن حفظ شود، افزود: باید افکار عمومی را در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی نگهداری و پاسداری کنیم.

حجت الاسلام یوسف پور گفت: باید برگزاری جشن‌ های دهه فجر را در روستا‌ها پررنگ‌تر اجرا شود، چراکه  نقش بی بدیل روستائیان و عشایر در میان صنوف مختلف مردم، در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران افزود: دشمنان قسم خورده‌ای داریم که در این سال‌ها همیشه به دنبال آتش زدن انقلاب اسلامی هستند، اما مردم با پشتیبانی از ولایت فقیه نگذاشتند خلایی به کشور و اسلام وارد شود.

حجت الاسلام یوسف پور گفت: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی باید  با برنامه ریزی دقیق نسبت به اجرای برنامه‌ها و جشن‌های مربوطه،   دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به مردم معرفی کنیم.

انتهای پیام/ م

تداوم انقلاب اسلامی با همت مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار