رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از ممنوعیت  افزایش قیمت ها تا تا پایان سال 67 خبر داد.

افزایش قیمت کالا تا 97ممنوع استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علیرضا شجاعی رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان چهارشنبه 20 دی در ستاد تنظیم بازار استان همدان، تصریح کرد: در ماه‌های اخیر شاهد افزایش 9 درصدی قیمت لبنیات بودیم که با توجه به مصوبه حاضر، افزایش قیمت آن لغو و به قیمت قبلی بازگشته است .

وی از میانگین افزایش 11 درصدی قیمت کالاها در آبان و آذرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: تخم‌مرغ در شرایط خاص با افزایش 44.2 درصدی بیشترین میزان افزایش و قند و شکر با منفی 1.9 درصدی کمترین میزان تغییر قیمت را داشته است .

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان یادآور شد: به جز تخم‌مرغ و فولاد که بیشترین میزان افزایش قیمت را داشته‌اند، شاهد میانگین افزایش 9 درصدی مجموع کالاهای استان بودیم .

 شجاعی تصریح کرد: خودرو 0.1 درصد، گوشت و مرغ 1.2 درصد، شیر و فرآورده‌های آن 9 درصد، میوه 26 درصد و حبوبات 1.3 درصد افزایش قیمت نسبت به آبان و آذرماه سال گذشته داشته است .

انتهای پیام/ب

ممنوعیت افزایش قیمت در استان

 

 

 

 

 

حسن‌پور با بیان اینکه در مجموع 5 میلیارد و 800 میلون تومان جریمه مربوط به گشت‌های سیار ثبت شده است، از افزایش تیم‌های بازرسی به 4 تیم از ابتدای دی‌ماه در استان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای ماه‌جاری به شدت گشت‌ها افزایش یافته‌اند.

 

وی از توزیع گوشت غیرمجاز در یکی از منازل شهرک مدنی خبر داد و خاطرنشان کرد: این افراد اقدام به توزیع غیر مجاز گوشت کرده بودند که توقیف شد.

 

مدیرکل تعاون روستایی استان همدان نیز با تأکید بر اینکه ذخیره‌سازی مناسب میوه‌های زمستانی در استان انجام شده است، گفت: به میزان نیاز استان سیب و پرتقال خریداری شده و با بسته‌بندی مناسب در سردخانه نگهداری می‌شود.

 

عباسی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 80 درصد باغداران محصولات خود را برداشت کرده‌اند، یادآور شد: وضعیت کمی و کیفی این محصولات مناسب است و مشکلی در زمینه سرمازدگی و آسیب به آنها وجود ندارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.