معاون گردشگری اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان ازاتمام طراحی لوگوی رویداد همدان2018 خبر داد.

اتمام طراحی لوگوی همدان2018  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی خاکسار، معاون گردشگری اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: : طراحی لوگوی 'همدان 2018' به دست استاد 'قباد شیوا' به پایان رسید و این لوگو هم اکنون به اداره کل میراث فرهنگی استان تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه لوگوی رویداد همدان 2018 بدست استاد شیوا یکی از برترین طراحان کشور سفارش داده شده بود،اظهار داشت: به زودی آئین رونمایی از این لوگو برگزار می شود.

معاون گردشگری اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان درادامه افزود : این لوگو به خوبی معرف ویژگی های گردشگری همدان است.

خاکسار با اشاره به اینکه شعار همدان 2018 به زبان های فارسی و انگلیسی در این طرح تجمیع شده است، خاطرنشان کرد: طراحی این لوگو بسیار ساده و اثرگذاربوده نه تنها معرفی جاذبه ها و بناهای مشهور همدان مدنظر است بلکه سعی شده است یک مولفه یا ویژگی منحصر به فرد همدان که در همه جهان شناخته شده است به نمایش گذاشته شود.

وی با اشاره به در پیش رو بودن یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته در تهران گفت: این نمایشگاه برای همدان رویداد بسیار مهمی است و استان همدان به صورت جدی با عنوان پایتخت گردشگری آسیا در آن حضور می یابد.

معاون گردشگری اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یادآورشد: این نمایشگاه امسال سوم تا ششم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین ‌المللی تهران برگزار می ‌شود.

خاکساراضافه کرد: استان همدان در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده است و در این سال میزبان وزرای گردشگری 34 کشور آسیایی و بیش از 500 عضو وابسته به سازمان جهانی گردشگری خواهد بود.

گفتنی است استان همدان که در دامان کوه الوند پهنه گسترانیده با تمدن سه هزار ساله از کهن‌ ترین شهرهای جهان است و به واسطه دارا بودن بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی و گردشگری، در سال 85 با مصوبه مجلس شورای اسلامی به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران معرفی شد.

این استان با دارا بودن آثار تاریخی و باستانی ارزشمندی همچون تپه هگمتانه، کتیبه های گنجنامه، آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، گنبد علویان و جاذبه های طبیعی همچون غار علیصدر هم‌ اکنون به عنوان پنجمین شهر گردشگری کشور شناخته می‌ شود.

انتهای پیام/غ

آئین رونمایی از لوگو رویداد همدان 2018 به زودی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی قربانی
۱۲:۲۲ ۱۰ دی ۱۴۰۲
سلام، ممنونم
من برای کسب و کارم در استودیو مونس خواه طراحی لوگو و هویت بصری سفارش دادم
فکر کنم گزینه مناسبی کسب و کار های اینترنتیه