معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر تسریع در روند پیشرفت طرح‌های عمرانی بهمئی تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در سفر به شهرستان بهمئی از طرح‌های سد ایلی آباد ممبی، طرح اردوگاه تفریحی تنگ ماغر، مخزن ۱۵هزار متر مکعبی آب شرب شهر لیکک، محور ارتباطی شهرستان بهمئی به جایزان استان خوزستان، بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهر لیکک و طرح ۴ خطه لیکک به بهبهان بازدید کرد.


عزیز فیلی همچنین در نشست شورای اداری شهرستان بهمئی بر تسریع در احداث و تکمیل طرح‌های عمرانی در شهرستان بهمئی به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم این شهرستان تاکید کرد.


وی با اشاره به اینکه، یکی از مهمترین طرح‌های در دست اجرا در شهرستان بهمئی، محور ارتباطی این شهرستان به خوزستان است افزود: با اجرای این طرح، فاصله این شهرستان با استان خوزستان ۴۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.


فیلی بیان کرد: طول این مسیر ۲۵ کیلومتر و حداقل عرض آن ۱۲ متر خواهد بود و مرحله اول این طرح به طول ۶ کیلومتر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت در حال ساخت است که با بهره برداری از آن ارتباط شهرستان بهمئی به مناطق مهم، راهبردی و اقتصادی خوزستان از نظر مسافت و فاصله زمانی کاهش چشمگیری خواهد داشت.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همچنین، خواستار پیگیری و رفع مشکلات طرح‌های در دست اجرا به همت کارشناسان و حوزه‌های عمرانی شهرستان‌ها، به منظور استفاده از خدمات این طرح‌ها برای مردم شهرستان بهمئی شد.


وی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان بهمئی، به همراه اشتغال زایی فراهم خواهد شد.


فرماندار بهمئی هم در این نشست از بهره برداری طرح اردوگاه تفریحی تنگ ماغر تا دهه فجر امسال خبر داد و گفت: ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، برای ایجاد پارکینگ، احداث سکو‌های مختلف، آلاچیق، آبخوری، دیوار کشی منبع ذخیره آب و ایجاد فضای سبز هزینه شده است.


حکمت الله سنایی با اشاره به اینکه بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی، به عنوان یکی از نیازمندی‌های ضروری این شهرستان در زمینی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع با زیربنای ۴ هزار متر مربع در دست ساخت است ادامه داد: این بیمارستان با اعتباری افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، ۵۵ درصد پیشرفت کاری دارد.

انتهای پیام/د

طرح عمرانی کهگیلویه وبویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.