طی نه ماهه سال جاری؛

اجرای بیش از ۵۴۳ هزار متر مربع پیاده رو سازی در شهر خوی

شهردارخوی گفت: بیش از ۵۴۳ هزار متر مربع پیاده رو سازی طی نه ماهه سال جاری در شهر خوی اجراشده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ محرم اکبرزاده شهردارخوی گفت: پروژه های مختلف عمرانی در طول نه ماهه سال 96 در سطوح مختلف در شهر خوی شده است که از جمله آنها پروژه سنگ فرش و پیاده روسازی است  که از آغاز فصل کاری در دستور کار قرار گرفت.

 وی گفت:  543 هزارو 45  متر مربع پیاده رو سازی طی نه ماه سال جاری در بخش های مختلف شهر از سوی اکیپ های عمرانی شهرداری اجرا شد.

شهردار خوی یاد آور شد: شهرداری در سال جاری تلاش کرد تا با نگاه ویژه به مناطق محروم و مناطق قدیمی خوی نسبت به اجرای پروژه های زیرسازی، آسفالت کشی، جدول گذاری، تعریض و پیاده روسازی اقدام نماید.

وی تاکید کرد: معابر بخشی از مناطق قدیمی خوی که قدمت تاریخی بیشتری نسبت به مناطق تازه ایجاد شده داشتند دچار مشکلات مختلفی بودند که با رویکرد تازه شهرداری تلاش کردیم که با زیرسازی، اجرای کانیووی وسط، آسفالت ریزی و ترمیم آسفالت و جدول گذاری بخش عمده ای از این مشکلات را برطرف سازیم.

 اکبرزاده اضافه کرد: پروژه جدول گذاری نیز همزمان با پروژه های دیگر از ابتدای سال آغاز شده و طی نه ماه گذشته پروژه جدول گذاری بیش از 62 هزار متر طول در سطح شهر خوی اجرا شده است.

 وی افزود: در حال حاضر پروژه زیرسازی، آماده سازی و تسطیح معابر نیز در رفوژ میانی و تسطیح خاک نباتی کمربندی شهید حجازی فر، آماده سازی و زیرسازی پیاده روهای باغ دلگشا، زیرسازی خیابان دانشگاه سما و کوی دادگستری، زیرسازی خیابان بعثت، زیرسازی و تسطیح مسیر ارتباطی تپه شهدای گمنام و باغ دلگشا، زیرسازی روبروی بیمارستان آیت الله خوئی(ره)، زیرسازی و آماده سازی کوچه باهنر در بلوار مطهری انجام می شود. 

 شهردار خوی اضافه کرد: تسطیح و آماده سازی خیابان 30 متری باغ دلگشا، خاکبرداری و تخریب و برداشت دیوارهای قدیمی آرامستان قوروق، زیرسازی کوچه معراج 2 در کوی صفا نیز طی روزهای اخیر در دست اجرا بود.

انتهای پیام/ح

بیش از 62 هزار متر جدول گذاری در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.