استقبال بالای بانوان از جشنواره شکوه شکیبایی

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از استقبال بالای بانوان در جشنواره ملی حضرت زینب(س) شکوه شکیبایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ناصر مقدم سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دریافت ٧١٩ اثر در چهارمین جشنواره ملی شکوه شکیبایی گفت: از این تعداد اثر دریافتی، ٦٦٤ اثر در بخش فرهنگی  و ٥٥ اثر در بخش هنری نقاشی- خط دریافت شده است.

وی با اعلام اینکه بیشترین مشارکت در بخش فرهنگی شعر فارسی بوده است افزود: در این بخش ٣٠٠ اثر دریافت شده و در بخش داستان فارسی ٩٤ اثر و در بخش دلنوشته فارسی نیز ١٠٥ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی حضرت زینب(س) شکوه شکیبایی ارسال شده است.

این مقام مسئول گفت: در بخش شعر ترکی ٧٥ اثر، در بخش داستان ترکی ١٥ اثر و در بخش دلنوشته ترکی نیز ١٥ اثر دریافت شده که این آمار در مقایسه با آثار ترکی سومین جشنواره شکوه شکیبایی، با رشد ٥٠ درصدی همراه بوده است.

مقدم اضافه کرد: علاقه‌مندان از ٢٩ استان در چهارمین جشنواره ملی حضرت زینب(س) شکوه شکیبایی شرکت کرده‌اند و با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی این جشنواره فقط در فضای مجازی انجام گرفته، استقبال از آن بسیار خوب بوده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین  از استقبال بالای بانوان در این جشنواره خبر داد و افزود: بانوان مشارکت بیشتری در بخش آثار فرهنگی فارسی این جشنواره داشته‌اند.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان روز دوم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این جشنواره ساعت 9 صبح در فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی اشاعه و ترویج فرهنگ منور حسینی را  از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد .

انتهای پیام/ن

حضور 29 استان در جشنواره  ملی شکوه شکیبایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.