فرانس ۲۴ گزارش داد: ناخشنودی ایرانی‌ها از تصمیم‌های اخیر ترامپ

شبکه فرانسوی «فرانس ۲۴» در گزارشی اعلام کرد مردم ایران از تصمیم‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا درباره برجام و اعمال تحریم‌های جدید علیه کشورشان ناخشنود هستند.

فرانس ۲۴ گزارش داد: ناخشنودی ایرانی‌ها از تصمیم‌های اخیر ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه فرانس ۲۴ گزارش داد مردم ایران ضمن ناخشنودی از مواضع دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، می‌گویند تحریم‌های این کشور علیه ایران تاثیری بر زندگی روزانه‌ آنان ندارد.

این شبکه فرانسوی با اشاره به اینکه امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، در پاسخ به ضرب‌الاجل رئیس جمهور آمریکا بر ضروت رعایت مفاد توافق هسته‌ای با ایران تاکید کرده است، با پخش تصاویری از خیابان‌های تهران گزارش داد: در خیابان‌های تهران مردم ناخشنودی خودشان را از فشار‌های ادامه‌دار آمریکا بر کشورشان پنهان نمی‌کنند. 

فرانس ۲۴ افزود: اگرچه رئیس جمهور آمریکا پذیرفته است که تعلیق تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را ادامه دهد، اما از اجرای تحریم‌های هدفمند علیه برخی مقامات ایرانی که به زعم وی ناقض حقوق بشر هستند، خبر داده است.

شبکه فرانسوی فرانس ۲۴ افزود: رئیس جمهور آمریکا به اروپایی‌های امضاکننده توافق هسته‌ای ایران ضرب‌الاجلی داده است که بر اساس آن، آن‌ها 120 روز فرصت دارند توافق جدیدی را به نتیجه برسانند که هدف آن سخت‌تر کردن شرایط توافق قبلی باید باشد. وزارت امور خارجه ایران در بیانیه‌ای تاکید کرد که تهران درباره توافق هسته‌ای مذاکره مجدد نمی‌کند. 

انتهای پیام/

گزارش فرانس 24 از ناخشنودی ایرانی‌ها از تصمیم‌های دونالد ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار