اسفنانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

نظارت بر خرده فروشان و توقیف کالاهای قاچاق/ کنترل مبادی ورودی شهر تهران برای مقابله با قاچاق کالا

مدیر کل تعزیرات استان تهران گفت: برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به شهر تهران باید مبادی ورودی شهر را کنترل کنیم.

نظارت بر خرده فروشان و توقیف کالاهای قاچاق/ کنترل مبادی ورودی شهر تهران برای مقابله با قاچاق کالامحمدعلی اسفنانی، مدیر کل تعزیرات استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره عرضه کالای قاچاق در سطح شهر تهران اظهار کرد: در گذشته سازمان تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی که خرده فروش هستند بازرسی می‌کرد، این در حالی است که این کار تعزیرات تاثیری بر کنترل و نظارت بر عرضه کالای قاچاق در سطح شهر تهران نداشت.

وی در ادامه افزود: اینکه از یک واحد بازرسی به عمل آید و کالای قاچاق واحد متخلف توقیف شود، اثرگذار نیست. به همین منظور ما رویکردمان را در بحث قاچاق تغییر دادیم.

مدیر کل تعزیرات استان تهران بیان کرد: تعزیرات با مقوله قاچاق کالا منطقی‌تر برخورد می‌کند و از انبار و واحدهای صنفی عمده فروشان بازرسی می‌شود تا در صورت کشف کالای قاچاق از این انبار‌ها سریعا نسبت به توقیف کالاها اقدام و از عرضه کالاهای قاچاق میان صنوف خودداری شود.

اسفنانی در پایان عنوان کرد: باید مبادی ورودی شهر را کنترل کنیم و اجازه ورود کالا‌های قاچاق را به داخل شهر ندهیم تا اینگونه از عرضه کالای قاچاق جلوگیری شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعزیرات ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.