عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس؛

دولت قدم‌هایی را در راستای رفع مشکلات مردم بردارد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دولت قدم‌هایی را در راستای رفع مشکلات مردم بردارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور صحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نا آرامی‌های اخیر کشور گفت: دولت قدم‌هایی را در راستای رفع مشکلات مردم بردارد و از سوء استفاده‌هایی که احتمالاً از این نارضایتی‌ها ایجاد می‌شود به نحوی عملی جلوگیری کند.

مقدسی افزود: در دو هفته گذشته اتفاقاتی در کشور رخ داد که یقیناً بخشی از آن متوجه مشکلات و نارضایتی‌هایی بود که جمعی از مردم نسبت به عملکرد برخی مسئولان اعتراض داشتند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس اضافه کرد: ما از مردم تشکر و بابت قصور‌هایی که داشتیم عذرخواهی می‌کنیم و باید تلاش کنیم این قصورات برطرف شود و در این رابطه اقدامات اساسی صورت گیرد، چون یقیناً دشمن از نقاط ضعف سوء استفاده می‌کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان یقیناً از نقاط ضعف سوء استفاده کرده و موج‌سواری کردندو ما امروز که این مسائل را پشت سر گذاشتیم و مردم بار دیگر با حضور معنادار خود در صحنه توطئه‌ها را خنثی کردند نباید صورت مسئله را فراموش کنیم.

انتهای پیام / ج

نطق میان دستور مجلس مقدسی درباره نا ارامی‌های اخیر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.