رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)

نزدیک به ۶ هزار واحد مسکونی مددجویان در جریان زلزله آسیب دید

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: پس از زلزله در آبان ماه، مستمری مددجویان در مناطق آسیب دیده ۳ برابر و در آذر ماه ۲ برابر پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) عصر امروز یکشنبه در دیدار با استاندار کرمانشاه   گفت:سعی کردیم در روزهای اول ما وارد استان نشویم و کمک ها را به کمیته امداد استان سوق دهیم.

وی بیان داشت: نزدیک به ۶ هزار واحد مسکونی مددجویان در جریان زلزله آسیب دید که ۲ هزار و ۲۵۰ واحد آن صددرصد تخریب و نیاز به بازسازی مجدد دارد و بقیه از ۱۰ تا ۵۰ درصد آسیب دیدند که آنها نیز تعمیر می شوند تا کنون عملیات پی ریزی و آوار برداری ۴۵۰ واحد آغاز شده و همچنین چند واحد پیش ساخته نیز تحویل شده است.

فتاح در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه روند ساخت و ساز سرعت گرفته روند پرداخت وام نیز سرعت می گیرد و طی یک برنامه مدون تا پایان سال ساخت و ساز تمام واحد ها آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه مردم در مناطق آسیب دیده از وام بلاعوض بهره مند خواهند شد گفت: ممکن است مددجویان برای تکمیل و تجهیز بیشتر از آن مبلغ نیاز داشته باشند که کمیته امداد با استفاده از کمک های مردمی در این راستا به آنها کمک خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ز

 

همه مردم در مناطق آسیب دیده از وام بلاعوض بهره مند خواهند شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار