افزایش ۸۲ درصدی مشارکت خیران زنجانی در برنامه‌های کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از مشارکت ۸۲ درصدی خیران زنجانی در برنامه‌های کمیته امدادخبرداد.

به گزارش خبرنگاران گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:خیران زنجانی به‌منظور کمک به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در ۹ ماهه امسال بیش از ۲۸ میلیارد و ۹۱۶ میلیارد تومان در برنامه‌های اجرایی این نهاد مشارکت کرده‌اند.

 صفری افزود: خیران زنجانی در قالب طرح‌های اکرام و محسنین، صدقه، زکات، مراکز نیکوکاری و کمک‌های مبتنی بر نیاز خانوار‌های مددجویی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ازجمله مسکن، آموزش، اشتغال و امور فرهنگی در ۹ ماهه امسال در برنامه‌های اجرایی این نهاد مشارکت کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه خیران زنجانی در ۹ ماهه سال گذشته ۱۵ میلیارد و ۸۶۹ میلیون تومان در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد مشارکت کرده بودند، ادامه داد: مشارکت خیران زنجانی در قالب طرح‌های مختلف در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۲ درصد افزایش داشته است.

این مقام مسئول  با اشاره به اینکه از مجموع مشارکت خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در ۹ ماهه امسال ۲۶ درصد در قالب زکات واجب، مستحبی و فطره بوده است، افزود: ۱۶ درصد از مجموع کمک خیران زنجانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز در ۹ ماهه در قالب طرح صدقه و ۲۰ درصد در قالب طرح‌های اکرام و محسنین بوده است.
انتهای پیام/ر


مشارکت بیش از ۲۸ میلیارد تومانی خیران زنجانی در حمایت از مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.