سرمایه گذاران روستایی می‌توانند برای دریافت تسهیلات یارانه‌دار در سامانه کارا نام نویسسی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یحیی عسگری پور بخشدار امامزاده عبدالله آمل گفت: با آغاز به کار سامانه کارا، سرمایه گذاران روستایی می‌توانند برای دریافت تسهیلات یارانه‌دار درخواست‌های خود را به صورت الکترونیکی اشتغال خود را پیگیری کنند.

وی افزود: در این سامانه طرح‌های توجیهی کسب و کار و شغل مورد نظر را سرمایه گذاران دریافت می‌کنند البته تسهیلات به صورت فردی و گروهی و تعاونی پرداخت می‌شود و سود حداکثر ۱۰ درصد و حداقل ۴ درصدی برای آن در نظر گرفته شده است.

بخشدار امامزاده عبدالله آمل گفت: این سامانه به منظور تسهیل در فرایند ارائه تسهیلات در اختیار سرمایه گذاران و کارآفرینان به نشانی http://kara.mcls.gov.ir/null/Home/Main در دسترس است.

عسگری پور افزود:یکی از جنبه‌های اصلی سامانه کارا اجرای طرح کارورزی ویژه جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی و آموزش در محیط کار واقعی است.

وی گفت: کاهش هزینه آموزش با ارائه طرح مشوق‌های کارفرمایی برای جذب نیروی کار و ارائه یارانه دستمزد برای کارفرمایان در صورت جذب متقاضیان شغل در مناطق دارای نرخ بیکاری بالا از ابعاد برنامه اشتغال فراگیر هستند.

عسکری پور تاکید کرد: با ایجاد اشتغال قوام و دوام و ماندگاری در روستا‌ها افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/آ

سرمایه گذاران روستایی در سامانه کارا نام نویسی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۶ دی ۱۳۹۶
باسلام
لطفا در مورد ثبت نام در سامانه کارا توضیحات کامل بزارید چون
این سامانه اصلا کار نمی کنه اصلا ثبت نام وجود نداره