بارش برف و باران در جاده‌های مازندران

پلیس راه مازندران اعلام کرد: به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در جاده‌های بارانی، برفی، و لغزنده مازندران الزامی است.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه وضعیت جوی همه جاده‌های مازندران بارانی است، گفت: در حال حاضر سطح جاده ها در ارتفاعات هراز محدوده ولی آباد ،کندوان و کیاسر به سمنان محدوده تلمادره به دلیل بارش برف لغزنده است.

وی با بیان اینکه  در مناطق غربی مازندران شاهد بارش شدید باران و برف پراکنده  هستیم ، افزود: بارش برف در محور کیاسر،سبب شده سطح جاده و حاشیه محور انباشته از برف شود .

رئیس پلیس راه مازندران همراه داشتن زنجیر چرخ وسایر تجهیزات زمستانی را برای رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها و سایر محور‌های روستایی و کوهستانی استان را دارند الزامی دانست و بر اطمینان از عدم وجود نقص فنی در خودرو‌ها تاکید کرد.

سرهنگ قدمی افزود: هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس و کیاسر عادی و روان است.

وی از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان مازندران را دارند، خواست، ضمن توجه به هشدار‌های ماموران راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ پلیس راه مازندران با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/آ

جاده‌های مازندران لغزنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.