مدیر کل صدا و سیمای اردبیل؛

توانمندی های جوانان نخبه اردبیل از رسانه ملی معرفی می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل گفت: ظرفیت ها و توانمندی های جوانان نخبه اردبیل از رسانه ملی معرفی می‌شود تا در بین این جوانان انگیزه لازم برای موفقیت‌های بیشتر ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی ملااحمدی، مدیرکل صدا و سیمای اردبیل اظهار داشت: ظرفیت ها و توانمندی‌های جوانان نخبه اردبیل از طریق رسانه ملی معرفی می‌شود و در این زمینه صدا و سیمای مرکز اردبیل آمادگی همه‌جانبه‌ای دارد تا بتواند در راستای ایجاد انگیزه بین جوانان گام اساسی بردارد.

وی از برنامه‌ریزی صدا و سیمای اردبیل برای تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با محوریت جوانان و سازمان های مردم نهاد خبر داد و افزود: صدا و سیمای مرکز اردبیل آماده همکاری دو سویه با اداره کل ورزش و جوانان و سازمان های مردم نهاد می‌باشد تا با تعامل و ارتباط تنگاتنگ ظرفیت های جوانان اردبیل معرفی و منجر به پیشرفت ها و موفقیت های بسیار بالاتر و بیشتر شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل تصریح کرد: شخص امام جمعه و استاندار اردبیل با جدیت پیگیر برنامه‌ها و مطالبات جوانان و میدان دادن به جوانان نخبه و کاربلد هستند و صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز در این زمینه از جوانانی که استعداد بالایی در حوزه‌های مختلف دارند با استفاده از رویکردها و سیاست های صدا و سیما آماده حمایت و پشتیبانی است.

ملااحمدی بیان کرد: سازمان های مردم نهاد و سمن‌های مردمی که استعدادی در ساختن فیلم کوتاه و برنامه‌های دیگر دارند می‌توانند با هماهنگی و برنامه‌ریزی این محصولات خود را در صدا و سیما به نمایش بگذارند.

وی اظهار کرد: یکی از طرح‌هایی که استاندار اردبیل نیز بر آن تاکید ویژه‌ای دارد اجرای طرح زمستان بیدار است که برای عملیاتی کردن این طرح ویژه صدا و سیمای اردبیل نیز از ظرفیت جوانان و سازمانهای مردم نهاد به ویژه در حوزه ورزش استفاده می‌کند.

وی گفت: بخش خبر، رادیو و سیما نیز آمادگی همه‌جانبه‌ای دارد تا ظرفیت و توانمندیهای جوانان در بخشهای مختلف را معرفی کند و این رسانه مطالبات و خواسته‌های جوانان را با تمام توان و با جدیت پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/ح

ظرفیت های جوانان اردبیل معرفی می شود

 

 

برچسب ها: نخبگان ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.