تردد کامیون‌های فرسوده از سال ۹۷ محدود می‌شود

از ابتدای سال ۹۷ از تردد کامیون‌های با عمر بیش از ۵۰ سال در راه‌های کشورو استان جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگارتردد کامیون‌های فرسوده از سال ۹۷ محدود می‌شود گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خداداد مقبلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اعلام این خبر گفت: محدودیت تردد کامیون‌های فرسوده با عمر بیش از ۵۰ سال در جاده‌ها با هدف نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای ازسال آینده اجرا می‌شود.

مقبلی با بیان این که کاهش تردد کامیون‌های فرسوده در سطح جاده ها، ایمنی تـــــــــــردد را ارتقاء می‌دهد افزود: کاهش مصرف سوخت و جلوگیری بیشتر از آلودگی هوا از دیگر مزیت‌های نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای است.

وی با اشاره به اینکه بخش حمل و نقل جاده‌ای یکی از بهترین عرصه‌ها برای سرمایه گذاری در جهت اشتغالزایی و توسعه به شمار می‌رود گفت: با اعمال این محدودیت و برنامه ریزی‌های سازمــــــان متبوع، نوسازی ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای منبعد سرعت بیشتری می‌گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه حمل و نقل یکی از بخش‌های مهم در تولید درآمد ناخالص ملی است گفت: بر اساس طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قرار است در ۵ سال آینده ۶۵ هزار کامیون فرسوده در کشور از رده خارج شود و مالکان خود رو‌های فرسوده می‌توانند با استفاده از تسهیلات بانکی نسبت به نوسازی ناوگان خود اقدام کنند.

انتهای پیام /ی

در ۵ سال آینده ۶۵ هزار کامیون فرسوده در کشور از رده خارج شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.