تسریع در روند تعیین تکلیف ثبت جهانی باغ ۳۳ هکتاری رامسر

معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تعیین تکلیف ثبت جهانی باغ ۳۳ هکتاری رامسر و ساخت مجتمع فرهنگی رامسر با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی اصغر کار اندیش معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی نیمه ساخت رامسر از اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی مجتمع فرهنگی درسال ۹۶ خبر داد. گفت: این اعتبار باید کار شود و نمی‌توانیم این اعتبار را برگشت بزنیم.

وی با بیان اینکه پس از جانمایی مکان فعلی مجتمع فرهنگی رامسر، برای آن ردیف اعتباری در نظر گرفته شده است افزود: عملیات اجرایی آن حدود ۱۸ سال قبل آغاز شد.

معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پس از گذشت چندین سال میراث فرهنگی با این توجیه که باغ سی و سه هکتاری رامسر باید به ثبت جهانی برسد، از ادامه ساخت طرح جلوگیری کرده و کار را متوقف کرد.

کار اندیش با بیان اینکه دولت باید تکلیف این طرح را مشخص کند، افزود: نمی‌شود این مکان سال‌ها بدون استفاده و نیمه کاره رها بشود.

وی گفت: دولت یا باید ساخت این طرح را تکمیل کرده و به مردم تحویل بدهد و اگر هم پیگیر ثبت جهانی باغ سی و سه هکتاری هستند، مکانی دیگر را برای ساخت این طرح در نظر گرفته و هزینه آن را متقبل بشوند.

معاون منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از استاندار مازندران خواست در مدت یک ماه تکلیف این موضوع را روشن کند.

انتهای پیام/آ

اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به مجتمع فرهنگی رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.