محمدحسنی در جمع تکاوران تیپ ۴۵ نزاجا در خوزستان؛

ارتش امیددهنده‌ ملت و ترساننده دشمن است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران انگشتانشان روی ماشه سلاح‌ها قرار دارد و فقط منتظر صدور فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستند.

ارتش امیددهنده‌ ملت و ترساننده دشمن استبه گزارش حوزه  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع تکاوران و نیروهای مخصوص تیپ ۴۵ نیروی زمینی ارتش در خوزستان گفت: تمرکز دشمن روی نیروهای مخصوص، بیشتر است تا بتواند از راه های مختلف روحیه شما را تضعیف کند بنا براین شما باید مراقب توطعه های دشمن علیه خود باشید.

نماینده ولی فقیه در ارتش تاکید کرد: دشمن پیوسته در دام گزاری برای به دام انداختن و از راه به در کردن جوانان مومن و انقلابی است به ویژه سعی دارد در نیروهای مسلح نفوذ کند چرا که میداند با نفوذ در شما به خواسته های خود دست می یابد.

وی تصریح کرد: فتنه در فضای مجازی یکی از راه‌های جدید استکبار جهانی است که این روزها در این حوزه سرمایه گذاری زیادی کرده، باید مراقب بود که در این فضا فریب دشمن را نخوریم.

محمد حسنی افزود: باید در بهترین شرایط آمادگی و توان رزمی باشید، البته که تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران انگشتانشان روی ماشه سلاح های شان قرار دارد و فقط منتظر صدور فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستند تا در هر نقطه ای از این کره خاکی ماموریتی که به آنها محول شود وارد عمل شوند؛ شما نیروهای مخصوص وظیفه بسیار سنگین‌تری نسبت به دیگر همکارانتان دارید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بابیان اینکه تکاوران مجاهدان پا در رکاب هستند، اظهار کرد: در ارتش مجاهدان پا در رکاب زیادی هستند که نمونه بارز آن شهید مدافع حرم تیپ ۴۵ نیرو مخصوص شهید ذوالفقار نسب است؛ همچنین ارتش از فرماندهان دلاور، شجاع، بصیر،انقلابی، جهادگر بهرمند است که در راس آنها امیر سر لشکر موسوی را می توان نام برد.

نماینده مقام معظم رهبری در ارتش خاطرنشان کرد: اگر مردم بدانند که شما رزمندگان در نیروهای مسلح چه آموزش ها و دوره های رزمی را طی می کنید و از آمادگی جسمانی، روحی و توان رزمی بر خوردار هستید، دل های ملت از تهدیدات پوشالی دشمن قرص‌تر می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروهای مسلح ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار