بی تدبیری شهرک سلامت را به کما برد

مجری و سرمایه گذار شهرک سلامت اصفهان از موانع و مشکلات موجود در راه اندازی بزرگترین شهرک سلامت خاورمیانه انتقاد کرد.

بی تدبیری شهرک سلامت را به کما بردمسعود صرامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت : از 36 درمانگاه موجود در شهرک سلامت تنها 5 درمانگاه آماده بهره برداری است که تاکنون مجوز بهره برداری از آن را نگرفتند.

صرامی با اشاره به تفاوت درمانگاه های دندانپزشکی شهرک سلامت با دیگر درمانگاه ها گفت : قرار است در این درمانگاه ها ، هفتاد دندانپزشک متخصص در 21 مطب در تخصص های متفاوت خدمات دندانپزشکی به بیماران ارائه کنند.

مجری و سرمایه گذار شهرک سلامت اصفهان با بیان اینکه در بخش دندانپزشکی این شهرک امکانات به روزی وجود دارد افزود: نخستین بار در کنار درمانگاه دندانپزشکی درمانگاه خواب با هدف بهبود بیمار و نظارت بیشتر پزشکان و همچنین مکان های مجزا برای شستشو و نظافت بیمار و پزشک در نظر گرفته شده که به نوعی این کار در نظام درمانی کشور بی نظیر است.

وی توضیح داد:همه این امکانات ویژه در راستای پیشبرد و تسهیل سلامت بیماران در نظر گرفته شده است.

صرامی افزود: امکانات ویژه ای در زمینه زیبایی دندان در درمانگاه های دندانپزشکی شهرک سلامت در نظر گرفته شده است که می تواند در پیشبرد گردشگر سلامت در اصفهان و کشور موثر باشد.

وی با بیان اینکه در بخش دندانپزشکی شهرک سلامت به روز ترین امکانات پزشکی و دندانپزشکی وجود دارد گفت: این امکانات به نحوی است که محل مناسب برای استراحت بیمار و همچنین محل دهانشویی مناسب و استاندارد با رعایت بهداشت و سلامت بیمار راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه با وجود این امکانات به روز همچنان زیر مجموعه های معاونت درمان مانع از شکل گیری این مرکز
می شوند.

صرامی گفت: قرار است درشهرک سلامت 8 داروخانه به صورت الکترونیک خدمات دارویی به شهروندان ارائه کند اما برخی از مسئولان داروخانه های سطح شهر با مراجعه به سازمان بیمه مانع از این می شوند که نسخه های داروخانه های شهرک تحت پوشش بیمه قرار بگیرد

مجری و سرمایه گذار شهرک سلامت اصفهان گفت :با وجود این تنها دو واحد از درمانگاه های این شهرک که از قبل مجوز داشتند به بهره برداری رسیده است و شهروندان دور از ترافیک و آلودگی مرکز شهر، با داشتن پارکینگ مجزا ،امکانات ویژه درمانی و طراحی مناسب فضا روند درمان خود را پیگیری می کنند. .

صرامی با اشاره به اینکه تا کنون از بهره برداری سایر درمانگاه ها به دلایل گوناگون جلوگیری شده است افزود:با راه اندازی این شهرک امکانات درمانی با همان قیمت سایر مراکز درمانی ولی با کیفیت بسیار بهتر به شهروندان ارائه می شود و 700 پزشک در تخصص های متفاوت روند درمان بیماران را پیگیری می کنند.

وی با بیان اینکه وزیر بهداشت در جریان موانع و مشکلات پیش روی شهرک سلامت قرار گرفت افزود: وزیر قول مساعد برای بر طرف کردن این مشکلات دادند و قرار شد جلسه ای با مسوولان علوم پزشکی اصفهان در این زمینه برگزار کند.

صرامی در خصوص دیدگاه مردم که دسترسی به این شهرک مشکل است افزود: در این مسیر وسایل حمل و نقل عمومی همانند اتوبوس به شهروندان خدمت رسانی می کنند .

مجری و سرمایه گذار شهرک سلامت اصفهان تصریح کرد: با وجود مشکلات و موانع ایجاد شده، روند بهره برداری و پیشرفت این طرح با کندی پیش می رود و این شرایط برای یک سرمایه گذارو کارآفرین،مناسب نیست.

 

انتهای پیام/م

 

موانع و مشکلات پیش روی شهرک سلامت اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۷ دی ۱۳۹۶
باید تدابیر لازم برای پیشبرد این کار انجام میشد