رئیس پلیس راهور اردبیل؛

رانندگان توصیه های پلیس را هنگام سفرهای زمستانی مد نظر قرار دهند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: رانندگان توصیه ها و هشدارهای ترافیکی پلیس را قبل و هنگام سفرهای زمستانی مد نظر قرار داده تا سفری ایمن و آرام تجربه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ رحیم آقامحمدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل اظهار داشت: رانندگی در شرایط آب و هوایی بارش برف و باران مهارت خاصی را طلبیده و مستلزم رعایت نکات ایمنی است.

وی با تاکید بر ضرورت مد نظر قرار دادن توصیه های پلیس از سوی رانندگان به هنگام سفرهای زمستانی، افزود: توجه به توصیه ها و هشدارهای ترافیکی پلیس و کاربردی کردن آن قبل و هنگام سفرهای زمستانی ضامن سفری ایمن و آرام است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل تصریح کرد: رانندگان قبل از سفرهای زمستانی سیستم گرمایشی خودرو، آماده به کار بودن برف پاکن و وضعیت آج لاستیک های خودرو را کنترل و بازبینی کرده و حتما تجهیزات ایمنی زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ آقامحمدی از آمادگی کامل ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی جهت ارائه خدمات به شهروندان و رانندگان خبر داد و گفت: اطمینان از سالم و آماده به کار بودن ترمزها، چراغ های عقب و جلو، باطری، رادیو و شیلنگ های رابط خودرو در کنار استفاده از ضدیخ از دیگر توصیه های پلیس در ایام زمستان است.

انتهای پیام/ح

رعایت نکات ایمنی رانندگان در سفرهای زمستانی

 

برچسب ها: زمستان ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.