آیت الله خاتمی:

دین هدف اصلی آشوب های اخیر بود/فتنه گران دنبال شکستن حریم ولایت بودند

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه به ۲۰ حوزه در آشوب های اخیر حمله شد گفت: این نشان از هدف قرار دادن دین بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله  سید احمد خاتمی عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در همایش روحانیت و حوزه انقلابی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: در این آشوب ها  به ۲۰ حوزه حمله شد که این نشان از هدف قرار دادن دین بود. 

وی افزود:پشت این داستان سرویس های اطلاعاتی غرب به همراه هزینه های ولیعهد احمق عربستان با اجرای منافقین و سلطنت طلبان بودند . یکی از تفاله های طاغوت به صراحت گفته بود ۲۲بهمن در تهران هستیم.

عضو هیات رییسه مجلس  تصریح کرد: اغتشاش گران در این فتنه دنبال شکستن حریم ولایت بودند که دیگر هیچ حرمتی در کشور نباشد این توطئه بسیار خطرناکی در کشور بوده و هست، ما جان را برای رهبری می‌دهیم و مثل مردم شعار می‌دهیم "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند".

آیت‌الله خاتمی فضای مجازی را ابزار این فتنه دانست و گفت :اگر این فتنه ها دوباره شروع شود مردم آنهایی  که این فضا را  باز کردند، نخواهند بخشید.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: از برخی نمایندگان مجلس تعجب می کنم که به جای دغدغه برخورد با اغتشاش گران دغدغه آزادی آنها را دارند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه معترضان محترم هستند افزود: ما خودمان گفتیم حقوق معترضان با اغتشاش گران جدا است.دشمن در تلاش است مردم را ناامید کند اما به خواست خدا همه مشکلات با مدیریت انقلابی حل می شود و بدانید این انقلاب ماندنی است.

چشم حوزه علمیه قم روشن به فضلای اصفهان است

آیت الله خاتمی عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حوزه علمیه اصفهان از قرون اولیه تاکنون خدمات فراوانی در نشر اسلام و مکتب تشیع داشته است گفت:چشم حوزه علمیه قم روشن به فضلای اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه یکی از استوانه های تشیع، آیت الله مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان است افزود: پنج نماینده استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری مایه امید هستند.حجت الاسلام والمسلمین مهدی مظاهری یکی از روحانیون برجسته و ولایی بود که سال ها خدمات ارزنده ای به مردم وانقلاب کرد که مردم اصفهان هم چه پرشور تشییع اش کردند.

آیت الله خاتمی در ادامه با بیان اینکه حوزه انقلابی باید ویژگی هایی داشته باشد بیان داشت: حوزه انقلابی خدایی است و نمی شود حوزه ای انقلابی باشد اما توجهی به نماز شب نداشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب فاطمیه را زنده کرد تصریح کرد: تنها شبکه هایی که تاسوعا و عاشورا یک عزاخانه واقعی است شبکه های ما است.

آیت الله سیداحمدخاتمی با بیان اینکه حکومت اسلامی توحید را شکل می دهد گفت:با خون و جگر خوردن های فراوان پرچمی در این کشور برپا شده که پس از حکومت حضرت علی (ع) بی سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه دشمن دنبال حوزه سکولار است گفت:برای جلوگیری از سکولاری شدن حوزه بصیرت زایی،شبه زدایی،روشنگری سناریوهای دشمن لازم است.

امام جمعه موقت تهران گفت:برای حفظ خطوط قرمز جان می دهیم که یکی از خطوط قرمز معصومین است. معصومین قابل انتقاد نیستند و ما با هیچ کس تعارف نداریم و نگهداری حریم اهل بیت افتخار ماست.

در این همایش ۵۰۰نفر از روحانیون و طلاب برادر و خواهر حوزه های علمیه اصفهان حضور داشتند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار