سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های دریایی، بندری، شیلاتی و صنایع بسته بندی محصولات دریایی بوشهر در محل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی بوشهر راه‌اندازی شد.

نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های بندری استان بوشهر افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدمهدی بنچاری با اشاره به ظرفیت‌های بندری و دریایی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های این استان سواحل خلیج فارس و ظرفیت‌های دریایی است که  محور توسعه استان بوشهر بر اساس این قابلیت طراحی شده است.

مدیرکل بنادر و  دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه ظرفیت تخلیه وبارگیری کالا در بندر بوشهر افزایش می‌یابد افزود: مجتمع بندری نگین بوشهر به عنوان پسکرانه بندر بوشهر با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا است که با تکمیل این مجتمع ظرفیت تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری از جمله کالاهای کانتینری به بیش از 2 برابر افزایش می‌یابد.

وی از راه‌اندازی نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های بندری استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های دریایی، بندری، شیلاتی و صنایع بسته بندی محصولات دریایی بوشهر در محل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی بوشهر راه‌اندازی شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه آخرین دستاوردهای بندری و صنایع شیلاتی در این نمایشگاه عرضه شده است گفت: در نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های بندری استان بوشهر 27 شرکت آخرین دستاوردهای خود را در عرصه دریا، دریانوردی و صنایع وابسته عرضه کرده است.

بنچاری، معرفی ظرفیت دریایی و دریانوردی را یکی از اهداف ایجاد نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های بندری استان بوشهر دانست و بیان کرد: این نمایشگاه زمینه آشنایی مخاطبان با ظرفیت‌های استان بوشهر در بخش دریا، دریانوردی و صنایع وابسته را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های دریایی استان بوشهر از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ارزشمندی برخوردار هستند افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای نمایش دستاورد ظرفیتی دریایی و دریانوردی استان بوشهر و نشان دادند توانمندی این استان را فراهم کرده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد:سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های دریایی، بندری، شیلاتی و صنایع بسته بندی محصولات دریایی بوشهر تا 29 دی ماه از ساعت 16 تا 21 در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر پذیرای بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/م

افتتاح نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های بندری استان بوشهر

برچسب ها: صادرات ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.