برگزاری نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در یزد

بررسی راهکار‌های رفع موانع توسعه گردشگری استان، بررسی پیشنهاد قیمت مواد اولیه پلیمری واحد‌های صنعتی و تعیین اولویت‌های واحد‌های معدنی از موضوعات و مباحث این نشست بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در این نشست مقرر شد مباحث و موضوعاتی که در سطح ملی قابل پیگیری است توسط بخش خصوصی به استاندار به صورت مکتوب ارائه و استاندار پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام دهد.

افضلی پوررئیس خانه صنعت و معدن استان در این نشست با بیان اینکه در حوزه معدن خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین بخش خصوصی و دولتی وجود دارد گفت: با توجه به اینکه بیش از ۹۵ درصد معادن استان کوچک و متوسط هستند، خواستار توجه جدی دولت به این بخش شد.

افضلی پور پرورش نیروی فنی و ماهر را یکی از مواردی دانست که با توجه به نیاز استان باید در دستور کار جدی بخش خصوصی و دولتی قرار گیرد.

استاندار هم در این نشست یکی از اهداف شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی را رفع موانع پیش روی کارآفرینان و تولیدکنندگان دانست و افزود: در این شورا مشکلات بخش خصوصی مطرح و برای رفع آن‌ها باید چاره اندیشی شود.

زمانی قمی همچنین در این نشست بر اجرایی شدن مصوبات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: کارگروهی متشکل از دولت و بخش خصوصی برای پیگیری مصوبات باید تشکیل شود.

وی با تاکید بر رسیدگی به مشکلات استان در حوزه‌های مختلف گفت: انعکاس مشکلات و مطالبات استان یزد به دولت یکی از وظایف ما است.

انتهای پیام/ ا

بررسی راهکار‌های رفع موانع توسعه گردشگری یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار