نارضایتی سعودی ها از اولین تجربه حضور در سینما پس از 35 سال +عکس

مردم عربستان پس از 35 سال اجازه حضور در سینما را پیدا کردند در حالی که به نظر می رسد رضایت چندانی از این تجربه ندارند.

نارضایتی سعودی ها از اولین تجربه حضور در سینما پس از 35 سال+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، 35 سال پیش سینماهای کشور عربستان سعودی تعطیل شد و دیگر کسی نتوانست تماشای یک انیمیشن سینمایی را روی پرده تجربه کند.

به نقل از " القدس" اکنون پس از گذر سالها به دنبال اصلاحات ضرب الاجل پادشاهی این کشور، درب سینما ها به روی مردم باز شد درحالی که ظاهرا محتوای اولین فیلم به نمایش درآمده سالن سینمایی در جده که انیمیشن سینمایی با نام "شکلک" بود با تمسخر کاربران و تماشاگران مواجه شده است.

یکی از کابران به امتیاز ضعیفی که این انیمیشن از سایت" IMDB" گرفته اشاره کرده است.علاقمندان سینما برای آگاهی از رتبه فیلم های سینمایی و ارزیابی آنها به این سایت به مشهور مراجعه می کنند.

نارضایتی سعودی ها از اولین تجربه حضور در سینما پس از 35 سال+عکس

همانطور که در پست این کاربر و در سایت " IMDB"مشخص است این فیلم امتیاز" 9/2 از 10 "را به خود اختصاص داده که رتبه چندان رضایتبخش و بالایی برای ارزیابی یک فیلم نیست.

برخی از کاربران در این باره اظهار نظر کرده و این فیلم را به سخره گرفته اند  که به یک نمونه قابل انتشار از میان پست های منتشر شده در این رابطه بسنده می کنیم

همانطور که در مطالب بالا نیز ذکر شد امتیاز پایین این فیلم در "آی ام دی بی" و انتخاب یک فیلم کم ارزش از لحاظ محتوایی به عنوان اولین فیلم پس از 35 سال انتظار، نارضایتی مردم را در پی داشته است.

نارضایتی سعودی ها از اولین تجربه حضور در سینما پس از 35 سال+عکس

 

نارضایتی سعودی ها از اولین تجربه حضور در سینما پس از 35 سال+عکس 

انتهای پیام/

تمسخر اولین فیلم سینمایی در عربستان توسط سعودی ها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۳۰ دی ۱۳۹۶
بهتر است حقوق بشر امریکائی سری به این کشور بزنند و ببیند که بر سر مردم خود می اورند ایران مهد تمدن جهانیان است درود بر مردمان غیور و شرافتمند ایران زمین لعنت بر ال سعود و امریکا و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۹ دی ۱۳۹۶
مرگ بر آل سقوط .
آخرین اخبار