دفاع رهبر کاتولیک‌های جهان از کشیش متهم به آزار جنسی جنجال‌آفرین شد

پاپ فرانسیس در پایان سفر به شیلی که قرار بود با هدف التیام زخم‌های قربانیان آزار جنسی توسط کشیشان در این کشور باشد، در اقدامی غیرمنتظره به انتقاد از آن‌ها پرداخت.

دفاع رهبر کاتولیک‌های جهان از کشیش متهم به آزار جنسی جنجال‌آفرین شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس،‌ پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان، در پایان سفر به شیلی که قرار بود با هدف التیام زخم‌های قربانیان آزار جنسی توسط کشیشان در این کشور باشد، در اقدامی غیر منتظره قربانیان آزار جنسی را به تهمت زنی متهم کرد.

پاپ قبل از ترک شیلی به مقصد پرو با بیان این مطلب به خبرنگاران گفت وی شواهد و مدارک ارائه شده از سوی قربانیان را بر ضد یکی از مقامات ارشد کلیسا که به آزار جنسی متهم است را مورد بررسی قرار داده و به این نتیجه رسیده که این اتهامات چیزی جز تهمت زدن نبوده است.

اظهارات پاپ موجب شگفتی مردم شیلی شد و واکنش فوری قربانیان آزار جنسی توسط کشیشان و گروه های حامی آنان را به دنبال داشت. آنها تاکید داشتند شواهد و مدارک به اندازه کافی معتبر و مستدل بوده است تا واتیکان این فرد را مورد مجازات قرار دهد.

این در حالی است که همزمان با سفر پاپ به شیلی و بالا گرفتن اعتراضات به سوء استفاده های جنسی کشیش ها، سه کلیسا در شیلی هدف حمله قرار گرفته بودند .

پاپ در آخرین مرحله از سفر دوره ای خود به کشورهای آمریکای جنوبی وارد پرو شده است.

 

انتهای پیام/

دفاع تأمل‌برانگیز پاچ فرانسیس از کشیش‌ متهم به آزار جنسی در شیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۹ دی ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
آخرین اخبار