نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کدخدا برای هزارمین بار دوباره خیانت کرد ،برخی‌ها دوباره به نوچه‌های کدخدا متوسل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع پاسداران سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه یک حکومت انقلابی، رهبر انقلابی، رئیس جمهور انقلابی و وزیر انقلابی می‌خواهد، گفت: یک روز می‌گفتند اروپایی‌ها نوچه هستند باید برویم سراغ کدخدا با کدخدا ببندیم، رفتند با کدخدا بستند و کدخدا برای هزارمین بار دوباره خیانت کرد، الان دوباره به نوچه‌های کدخدا متوسل شدند.

وی با تاکید بر بصیرت افزایی و تکرار نکردن اشتباهات در اعتماد به شیطان بزرگ افزود: حفظ آرمان‌ها هزینه دارد و سخت است و اگر ملتی متوجه نباشد که دارد چه می‌کند نتیجه‌اش می‌شود که از حق مسلم خود می‌گذرند، اما در معیشت هم دچار مشکل می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مشکلاتی که در جامعه وجود دارد حل شدنی است و کار دولتمردان حاشیه‌پردازی و نظریه‌پردازی نیست، اگر نتوانیم انقلاب را حفظ کنیم مورد لعنت آیندگان قرار می‌گیریم.

حجت‌الاسلام علی سعیدی افزود : کشور نیازمند به یک تحول سازمانی و ساختاری است و یک حکومت انقلابی، رهبر انقلابی، رئیس جمهور انقلابی و وزیر انقلابی می‌خواهد.

وی گفت: تا جامعه دچار انقلاب درونی نشود نمی‌تواند در برابر طاغوت بایستد و اولین مرحله انقلاب درونی انقلاب فکری و انقلاب اعتقادی است.

حجت‌الاسلام سعیدی افزود: مرحله دوم تحول گفتمانی است یعنی در گفتمانش تغییر بوجود می‌آید، مرحله بعدی انقلاب نظامی‌ست، تحول بعدی هم اداری و ساختاری است که راس نظام، حجت خدا قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صرفا در راس نظام، پیامبر یا، ولی فقیه باشد کافی نیست و ما نیاز به یک تحول سازمانی و ساختاری داریم، اینکه اگر رئیس جمهوری در یک دوره انقلابی بود کافی نبوده و باید در همه دوره‌ها رئیس‌جمهور انقلابی باشد، کارآمدی نظام منوط به کارآمدی دولت و سیستم دولت است.

انتهای پیام/ آ.

خیانت امریکایی برای هزارمین بار

برچسب ها: وزارت اطلاعات ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۳۰ دی ۱۳۹۶
این کدخدا آخه کارش همینه