رج به رج نقش مهر زد و طرحی شد که صمیمانه‌ترین همراهی‌ها را میان شهروندان تبریزی و دیگر شهرها رقم زد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ جواد میلانی مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) از موفقیت چشمگیر طرح رج به رج خبر داد و اظهار داشت: رج به رج عنوان طرحی بود که در روزهای نخست آذر ماه با هدف بافت کلاه بافتنی برای کودکان مبتلا به سرطان برای شب یلدا آغاز به‌کار کرد که مورد استقبال گرم شهروندان تبریزی قرار گرفت.

رج به رج نقش مهر زد و طرحی شد

وی با بیان اینکه رج به رج با گذشت روزهای آذرماه از مرزهای تبریز هم گذر کرد و به دیگر شهرهای نوع‌دوست کشور و فراتر از آن خارج از کشور هم رسید، گفت: طی مدت کمتر از ۳۰ روز بیش از ۶۰۰ کلاه بافتنی دستباف و ماشینی به محل دفتر انجمن تسکین ارسال شد.

میلانی در ادامه افزود: کلاه‌های دریافتی از شهرهای مختلف تبریز، تهران، اصفهان، گیلان و مازندران و اردبیل بود که مهر و مشارکت شهروندان در اقصی نقاط این سرزمین را به همراه داشت.

وی تصریح کرد: همکاری پرستاران و کادر بیمارستان در این طرح و بافت کلاه برای کودکان مبتلا به سرطان و ارسال کلاه از شهروندان ایرانی مقیم کشور انگلستان نیز از زیبایی‌های این طرح بود که کودکان و انجمن‌ تسکین را دلگرم کرد.

مدیرعامل انجمن تسکین با اشاره به محبوبیت این طرح در میان شهروندان خبر از اجرای سالانه رج به رج تا شب یلدا داد و اظهار داشت: کلاه‌های دریافتی کودکان بستری در بیمارستان کودکان و دیگر کودکان مبتلا به سرطان که برای درمان سرپایی به مرکز خون مراجعه می‌کنند هدیه داده شد تا سرمای زمستان و بیماری را با مهر همنوعان با گرمی سپری کنند.

انتهای پیام/خ

بافت کلاه برای کودکان مبتلا به سرطان

برچسب ها: اخبارسلامت ، سرطان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار