همه محور‌های استان مرکزی باز هستند/ قطع و نوسان برق در برخی مناطق اراک

رییس پلیس راه استان مرکزی اعلام کرد: بیشتر محور‌های استان مرکزی لغزنده، اما تمامی مسیر‌ها باز است.

همه محور‌های استان مرکزی باز هستند/ قطع و نوسان برق در برخی مناطق اراک

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛بارش برف و باران که از نیمه شب در استان مرکزی آغاز شده است موجب لغزندگی جاده‌ها و در برخی مسیر‌ها موجب کندی تردد شده، اما همه مسیر‌ها باز هستند.

سرهنگ ایرج کهریزی رییس پلیس راه استان مرکزی گفت: با توجه به بارش برف و کولاک بیشتر محور‌های استان مرکزی لغزنده است، اما تمامی مسیر‌ها باز است و تردد در جریان است.

سرهنگ کهریزی افزود: به هم استانی‌ها و رانندگان توصیه می‌شود خودرو خود را به زنجیر چرخ و وسایل زمستانی مجهز کرده و با احتیاط بیشتری تردد کنند.

فرخی مدیر کل مدیریت بحران استان مرکزی هم به مردم به ویژه رانندگان توصیه کرد وسایل نقلیه خود را تجهیز کرده و به پیام‌های پلیس راه توجه و عمل کنند.

سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک هم به رانندگان حمل و نقل عمومی و شخصی توصیه کرد وسایل نقلیه خود رو تجهیز کنند.

اما بارش‌ها که با وزش باد شدید همراه بود موجب اختلال در شبکه برق رسانس شهر اراک شد به گونه‌ای که برق برخی مناطق قطع شد و برخی منا طق هم با نوسان برق همراه بودند.

جریان برق مشترکین ساکن در منطقه جهانگیری شهر اراک قطع شده است ساکنان شهرک کوثر اراک هم اعلام کردند مدت زیادی است برق این شهرک قطع شده ب، برق منطقه هپکو هم با قطع و نوسان همراه بود.

با توجه به اینکه سیستم گرمایشی پکیج است؛ لذا با قطع برق سیستم گرمایشی منازل قطع شده و هیچگونه جایگزینی ندارد.


انتهای پیام / ج

بارش برف و قطع و نوسان جریان برق شهری در اراک

برچسب ها: آب وهوا ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.